Media Markt, Dijital Varlık Reyting’inde en ön sırada yer aldı

0

Unrecognizable business colleagues working together and using a digital tablet

Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakende markası Media Markt, Diplomacy Live tarafından geliştirilen ve markaların sosyal medya kullanımlarını mercek altına altına alan Dijital Varlık Reyting’inde sektöründe “en ön sırada” yer alan marka oldu.

Türkiye’de ilk kez uygulanan Dijital Varlık Reytingi, ülkemizin en önde gelen şirketlerine ait markaları arasında ilk 100’ü belirledi. Capital 500, ISO 500 ve popüler sosyal ağlarda öne çıkan markalarının web siteleri, mobil uygulamaları ve sosyal medya hesapları dikkate alınarak gerçekleştirilen SosyalMarka100 listesinde Media Markt sosyal medya kullanımında öncü olan firmalar arasında kendi sektöründe en ön sıra yer aldı.

Diplomacy.Live tarafından geliştirilen Dijital Varlık Reytingi kişi ve kurumların web siteleri, mobil uygulamaları ve sosyal medya hesaplarını kişiselleştirme, güncellik, etkileşim, etki ve inovasyon ana göstergeleri ışığında değerlendiriliyor.

Media Markt Pazarlama Direktörü Çağanur Atay Uçtu, konuya ilişkin olarak şunları şöyledi: “Sosyal medyada kullanıcıların aktif olarak kullandığı, müşterilerimizle etkileşime geçebileceğimiz ve onları gülümsetebileceğimiz birçok kanalda aktifiz. Facebook, Twitter, Instagram, Vine, Youtube, Google+ ve Foursquare hesaplarımızdan ayda ortalama 10 milyon kullanıcıya erişim sağlıyoruz. Her sene bir öncekine göre düzenli olarak erişim ve etkileşimimizi artırıyoruz. Her kanalın farklı trendleri ve dinamikleri oluyor. Biz de genel stratejimizle paralel olarak her kanal için farklı bir ton kullanıyor, kanallarımızda hem müşterilerimizi gülümseten ve mutlu eden fiyatlarımıza, kampanyalarımıza ve hizmetlerimize, hem de eğlenceli içeriklere yer veriyoruz. “ dedi.

Cevap bırakın