LG ve RICOH, Verimliliği Artırmak ve Daha İyi Kullanıcı Deneyimleri Sunmak İçin Tasarlanmış Kapsamlı Dijital Ofis Çözümleri ve Hizmetleri Paketi Sunacak.
LG Electronics (LG), modern ofis ortamlarına yönelik dijital dönüşüm çözümleri üzerinde işbirliği yapmak üzere işyeri çözümlerinde dünya lideri Ricoh ile bir mutabakat zaptı (MOU) imzaladı. İki şirket, işbirlikçi çabaları için satış ve pazarlama faaliyetlerini ortaklaşa yürütecek ve gelecekte daha fazla iş fırsatlarını keşfetmeye çalışacak. Bu stratejik ortaklığın LG’nin küresel B2B pazarındaki konumunu güçlendirmesi bekleniyor.
Merkezi Tokyo, Japonya’da olan Ricoh dünya çapında yaklaşık 200 ülkede bulunuyor. Ricoh, yazıcılar ve fotokopi makinelerinin yanı sıra, yönetilen işyeri hizmetlerinden belge yönetimi ve bilgi işlem otomasyonuna kadar geniş bir çözüm yelpazesi aracılığıyla dünya çapındaki müşterilerinin hibrit iş gücünü destekliyor. Yeni anlaşmanın bir parçası olarak Ricoh, seçkin teklifleri LG’nin birinci sınıf dijital tabela ürünleri ve diğer çeşitli B2B çözümleriyle eşleştirecek. Sektörün en saygın iki isminin ürün ve hizmetlerinin birleşimi, yüksek bir kullanıcı deneyimi ve olağanüstü müşteri değeri sunacak.
Hindistan merkezli lider bir pazar araştırma şirketi olan Market Research Future tarafından yürütülen bir ankete göre, küresel dijital işyeri çözümleri pazarının 2023’teki yaklaşık 33,7 milyar ABD dolarından, yıllık bileşik büyüme oranıyla (CAGR yüzde 15) 2030’a kadar 90,5 milyar ABD dolarına ulaşması bekleniyor. B2B sektörünü iş büyümesinin temel itici gücü olarak tanımlayan LG, sektördeki varlığını genişletmeyi ve B2B satışlarını 2030 yılına kadar toplam satışların (tüm iş bölümlerinden) yaklaşık yüzde 45’ine çıkarmayı hedefliyor. Şirket, B2B portföyünü sürekli olarak genişletiyor ve yeni, yüksek potansiyele sahip iş alanlarını keşfetme konusunda oldukça proaktif.