LG, IFA 2022’de, değişen bir dünyada tüketicilerin ihtiyaçlarını ve zevklerini karşılamak için tasarlanmış çok çeşitli akıllı yaşam çözümlerini sergiledi. ‘Yeniden Hayal Edilmiş Yaşam’ teması altında, şirket, günlük yaşama yeni olanaklar ve deneyimler getiren, tüketici odaklı, yenilikçi ürün ve hizmetlerini sundu.
LG’nin IFA’daki standına gelen ziyaretçiler, 97 inç OLED evo Gallery Edition TV tarafından karşılandı. Dünyanın en büyük OLED TV’si olan 97 inç G2 modeli, kendinden aydınlatmalı OLED görüntü kalitesi, gelişmiş AI tabanlı görüntü işleme teknolojileri ve etkileyici ölçüleri ile ev eğlencesine yepyeni bir boyut katıyor.
Ödüllü 88 inç LG SIGNATURE OLED TV 8K dahil olmak üzere LG’nin en yeni, birinci sınıf geniş ekran TV’lerinden birçoğu IFA’daydı. LG’nin devasa 136 inç 4K Micro LED’i (3.840 x 2.160) de Berlin’de sergilenen ürünler arasında yer aldı.
LG’nin standını ziyaret edenler, retro tarzdaki “Flex Arcade” Zone’da sürükleyici bir OLED oyun deneyiminin keyfini çıkarma fırsatına da sahip oldu. İçeride, ziyaretçilerin yeni konsol oyunlarını ve eski tarz klasikleri LG’nin son teknoloji ürünü OLED TV’lerinde denedi.
LG’nin standında ayrıca, ziyaretçilerin her zevke veya tercihe göre ‘uyarlanabilen’ çok çeşitli LG ürün ve hizmetlerini keşfedebilecekleri Yaşam Tarzı Alanı da vardı. Yaşam Tarzı Alanı, LG’nin LG OLED Objet Koleksiyonundan en yeni TV’lerini, LG XBOOM 360 kablosuz hoparlörü gibi en yeni ses çözümlerini ve seçkin Hollanda yaşam tarzı markası Moooi’nin özel mobilya parçalarını ve ev aksesuarlarını öne çıkaran çarpıcı bir vitrin sundu.
IFA’da sergilenen diğer yenilikler arasında LG’nin toplam ayakkabı bakım çözümü, LG Styler ShoeCase ve ShoeCare, çamaşır işlerini daha hızlı ve daha kolay hale getiren AI yıkayıcı ve kurutucu modelleri ve mobilya ile yüksek performanslı hava bakım cihazı arasındaki çizgiyi bulanıklaştıran “masa tipi” bir hava temizleyici Aero Mobilya da bulundu.