Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    TeknolojiLG Electronics, organizasyonel değişikliğe gitti

    LG Electronics, organizasyonel değişikliğe gitti

    LG Electronics (LG), Temmuz ayında açıklanan Gelecek Vizyonu 2030’a ulaşma yolunda bir adım daha atacak organizasyonel değişiklikleri duyurdu.

    Değişiklikler, LG’nin, tüketici deneyimlerini ev aletlerinin ötesine taşıyan bir akıllı yaşam çözümü şirketine dönüşme vizyonunu gerçekleştirmek amacıyla, organizasyonel yetenekleri ve iş rekabet gücünü artırmak için yapılıyor.

    İleriye yönelik stratejinin önemli bir parçası, yeni kurulan ve doğrudan LG CEO’su William Cho’ya rapor verecek olan Yurtdışı Satış ve Pazarlama Şirketi olarak gösteriliyor. Şirket, daha önce LG Electronics Kuzey Amerika’nın Başkanı ve CEO’su olarak görev yapan Thomas Yoon tarafından yönetilecek.

    Yurtdışı Satış ve Pazarlama Şirketi, müşteri değeri yaratma fırsatlarını keşfedip geliştirerek LG’nin küresel marka gücünü artırmanın yanı sıra değişim ve büyümeyi hızlandırmada da önemli bir rol oynayacak. Yeni organizasyon, Kuzey Amerika, Avrupa, Latin Amerika, Orta Doğu ve Asya’daki yurtdışı satış iştiraklerini yönetecek (Küresel Pazarlama Grubu; ve Doğrudan Tüketiciye (D2C) Satış İş Grubu).

    Şirket, yalnızca B2B operasyonları da dahil olmak üzere stratejik açıdan kritik işletmelerin yurt dışı operasyonlarındaki yönetici yeteneklerini güçlendirmeye çalışmayacak. Aynı zamanda yurt dışı satış uzmanlığının geliştirilmesine yardımcı olmanın yanı sıra platform tabanlı işletmelerin ve yenilikçi D2C iş modellerinin ilerlemesini hızlandırarak diğer tüm iş birimlerinin niteliksel büyümesi için gerekli desteği sağlayacak. D2C İş Grubu, Çevrimiçi Marka Mağazası (OBS) faaliyetlerini ve müşteri verilerine dayalı dijital pazarlama yeteneklerini güçlendirerek müşteri iletişim noktalarını genişletme rolünü üstlenecek.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN