Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürLenovo, Formula 1 ile ortaklığını genişletiyor

    Lenovo, Formula 1 ile ortaklığını genişletiyor

    Dünyanın lider teknoloji şirketlerinden Lenovo, motor sporlarının zirvesi Formula 1 (F1) ile mevcut iş birliğini, 2025 yarış sezonundan itibaren bir üst seviyeye taşıyacak.

    TEKNOLOJİ inovasyonunda küresel bir lider olan Lenovo, Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) tarafından onaylı, dünyanın en çok izlenen motor sporu olan Formula 1® ile ilk kez üç yıl önce başlattığını ortaklığını 2025 yarış sezonunda büyüterek sürdürüyor. F1’in Resmi Ortağı olarak başlayan bu süreç, yeni sezonda global teknoloji ortaklığına ilerledi. Lenovo’nun yan kuruluşu Motorola ise, F1’in global akıllı telefon ortağı oldu. Yeni anlaşma kapsamında Lenovo, F1’in pistlerdeki görünürlüğünü artırarak, markalarının premium algısını daha da güçlendirecek. Lenovo ve Motorola logoları, yarış pistlerinden F1’e ait tüm materyallere kadar geniş bir yelpazede yer alacak. Aynı zamanda, F1 Fan Zone’da düzenlenecek tüketici etkinlikleri ve F1 genel merkezinde gerçekleştirilecek çeşitli aktiviteler ile hayran deneyimi daha da zenginleşecek.

    Üç yıl önce başlayan iş birliği süresince Lenovo’nun marka algısı, özellikle motor sporları hayranları arasında büyük bir ivme kazandı. Nielsen analizlerine göre, Lenovo’nun F1 hayranları arasındaki algısı 2022 ile 2023 yılları arasında %56 oranında artış gösterdi.

    Lenovo’nun F1’in global teknoloji ortağı olarak sunduğu çözümler pistteki operasyonlardan, F1’in genel merkezindeki dijital dönüşüm projelerine kadar geniş bir alanda kullanılacak. Yapay zeka destekli cihazlar ve ileri teknoloji çözümleri, hızın ve performansın kritik olduğu motor sporlarının ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlandı. Lenovo, F1’in sürdürülebilirlik stratejisini desteklerken hem dijital dönüşüme hem de hayran deneyimlerinin iyileştirilmesine katkı sağlamaya devam edecek. Lenovo’nun global teknoloji çözümleri, F1’in yüksek tempolu dünyasında daha fazla rol oynarken şirket, motor sporlarının geleceğini şekillendirme vizyonunu da sürdürecek. Ayrıca, Lenovo’nun pazarlama ve iletişim faaliyetleri F1 ile uyumlu bir şekilde ilerleyerek geniş kitlelere ulaşacak.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN