Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Ürün İncelemeKablolu Kulaklıklar Yeniden Moda mı Oluyor?

    Kablolu Kulaklıklar Yeniden Moda mı Oluyor?

    Başlığı yanlış okumadınız. Bu yazımızda kablolu kulaklık modellerini inceleyeceğiz. Peki ama neden? Her geçen gün daha fazla kablosuz kulaklık haberleri görürken neden eskiye gidiyoruz? Sadece Apple, giyilebilir teknoloji pazarında 40 milyar dolarlık gelir elde ederken pazarın değiştiğini söylemek doğru olmaz. Ancak tüketicilerin pazarı büyüttüğünü söyleyebiliriz. Hatta tüketici derken moda ikonları ve influencerların da “beklenmedik” şekilde kablolu kulaklık kullandığını görüyoruz.

    kablolu kulaklık
    Kablolu kulaklık tercih edenler sosyal medyada adeta örgütleniyor

    Kablolu kulaklık ile eski teknoloji yeni bir trende dönüşüyor

    Moda dünyasının önde gelen ismi Bella Hadid’in kablolu kulaklık elçisi olduğunu söyleyebiliriz. Bu isimleri Lily-Rose Depp ve Zoë Kravitz gibi sosyal medyada etkinliği fazla kişiler de takip ediyor. Kullanıcıların klasik modellere dönüşünün birkaç sebebi var. Öncelikle gençlerin imaja verdikleri önemle başlayalım. Kablosuz modellerin hemen hemen herkeste olması pazar araştırmalarına göre gençleri sıkıyor. Farklı olmak isteyenler biraz da “vintage” havası nedeniyle kablolu kulaklıkları tercih ediyorlar. Kablolu kulaklıklar daha uzun süredir piyasada oldukları için farklı tasarımlara ulaşmak mümkün. Ayrıca fiyat olarak genellikle kablosuz modellere göre daha uygun olduğu söylenebilir.

    Bir diğer önemli ayrım noktası ise “odyofil” olarak tabir edilen ses düşkünleri. Genellikle Hi-Fi tutkunu olan bu kişiler için kablolu kulaklıklar sesi daha kaliteli aktarıyor. Ayrıca kablolu kulaklıklarda şarj gibi bir sorun da ortadan kalktığı için aslında daha pratikler. Son olarak işin psikolojik boyutuna da bakalım. Covid nedeniyle fiziksel mesafenin gündemden düşmediği bir dönem yaşıyoruz. Dolayısıyla kablolu kulaklık tercih eden kullanıcılar aslında kablonun bu mesafeyi hatırlattığını düşünüyorlar. Birçok kullanıcı kalabalık alanlarda ya da toplu taşımada kablosuz modellerin daha az güven verdiğini düşünüyor. Tabii ki bu bir görüş. Tartışmaya açık olsa da dikkate almaya değer diye düşünüyorum.

    JBL T110 Mikrofonlu Kulak İçi Kulaklık

    Ses konusunda kendini kanıtlamış markalardan biri JBL. Yumuşak ve doğal ses rengiyle kullanıcıların beğenisini kazanan JBL uzun süredir kulaklık da üretiyor. Bu ürün dahili mikrofonuyla telefon görüşmelerinde de kullanılabiliyor. Benzer fiyatlarda kablosuz modellere göre ses kalitesinin daha üstün olduğunu düşünenlerdenim. Deneme imkanınız olursa sizin de hemfikir olacağınızı düşünüyorum.
    Ürünü 149 liraya bu adresten satın alabilirsiniz.

    Sony MDR.EX110AP

    Her ne kadar PlayStation ile bilinse de Sony, aslında ses teknolojilerinde en köklü şirketlerden biri. Firmanın giriş seviyesi ürünlerinden biri olan bu model, kablosuz birçok modele göre daha iyi performans sergiliyor. Yalnızca 3 gram ağırlığında olan ürünün kablo uzunluğu ise 1,2 metre. Mikrofonuyla da akıllı cihazlara uyumlu olarak geliştirilen ürünün bağlantıları da altın kaplama ve oldukça sağlam. Farklı renk seçenekleriyle 149 lira satış etiketi bulunan ürünü bu adresten inceleyip satın alabilirsiniz.

    Sennheiser CX 300S

    Almanların köklü markalarından biri Sennheiser, 1945 yılından beri kulaklık ve mikrofon konusunda yeniliklerin peşinde. Ürün öncelikle malzeme kalitesiyle farkını gösteriyor. Yenilenen tasarım bass seslerde iyileştirme olarak karşımıza çıkıyor. Kulağı dolduran silikonlar ve kapsül yapısı sayesinde dış sesleri ve gürültüyü belirgin oranda kesebiliyorsunuz. Kulaklıkla müzik dinlemek bir süre sonra yorucu olabiliyor. Ancak Sennheiser CX300S keyifli bir deneyimi uzun süre yaşamanızı sağlıyor. 599 lira satış etiketi bulunan ürünü bu adresten inceleyip satın alabilirsiniz.

     

     

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN