İşinizde verimliliği artıracak iPhone uygulamaları

0

Social media on smartphoneEğer yaptığınız iş gereği dış dünya ile düzenli bir iletişim kurmak, müşterilerinizle sıklıkla toplantılar yapmak durumundaysanız  her gün onlarca planlama ve detayla uğraşmak zorunda kalıyorsunuz demektir. Bu durumda kağıt ve kalemle alınan notlardan oluşan bir yapılacaklar listesi hayatınızı çok da kolaylaştırmayacaktır. Neyse ki akıllı telefonlar bu noktada da hayatımızı kurtarıyorlar. Bu noktada doğru uygulamaları kullanarak gününüzü, haftanızı, ayınızı ve hatta tüm yılı bile planlamak mümkün. Eğer bir saat sonra önemli bir telefon konuşması yapmanız gerekiyor ise bunu hatırlamanız için de uygulamalar mevcut. Akıllı telefonlarda randevularınızı planlamak için kullanabileceğiniz bazı temel fonksiyonlara sahip takvim uygulamaları yer alıyor. Ancak bu uygulamalar herşeyi yapabilecek yeterlilikte değil. Bu haftaki yazımda işinizde verimliliği artıracak, birçoğunu deneyimlediğim iPhone uygulamalarını bir araya getirdim.
Google Docs
Google Docs(Google Dökümanlar) en iyi doküman oluşturma uygulamalarından biri. Bu uygulama ile iPhone’unuzda kolayca doküman oluşturabilir, düzenleyebilir ve yönetebilirsiniz. Üzerinde çalıştığınız dökumandaki önemli noktaları hatırlamak için yorumlar ekleyebilirsiniz. Word dokümanlarını açabilir, düzenleyebilir ve kaydedebilirsiniz. Uygulama Almanca, Fransızca, Fince, Yunanca ve daha pek çok dili daha destekliyor. Ayrıca çalışmalarınızın yarıda kesilmemesi için offline olarak da çalışıyor. Uygulamayı App Store’dan ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
Fantastical 2
Fantastical 2 iOS’un un en iyi takvim uygulaması. Kullanıcı dostu özellikleri sayesinde yaklaşan işlerinizi kolayca görebiliyorsunuz. Ana listede tüm hatırlatıcı ayarı yaptığınız işleriniz yer alıyor. Herhangi bir iş için de hatırlatıcı ekleyebiliyorsunuz. Uygulama İngilizce, Fransızca, Almanca, İtalyanca, Japonca ve İtalyanca dillerini destekliyor. Uygulamayı 17,99 TL’ye indirebiliyorsunuz.
Spark
Spark iPhone uygulamaları içinde en fazla özelliğe sahip mail uygulaması. Uygulama ile kolayca mail kutunuza gidebilir ve maillerinizi yönetebilirsiniz. Akıllı mail kutusu kişisel olan mailleri kolayca ayırt ediyor ve buna göre gruplandırıyor. Uygulama kişiselleştirilebilir özellikleri sayesinde verimliliğinizi arttırmanıza olanak sağlıyor. Bir e-posta oluştururken en sık kullandığınız imzaları görebilir ve doğru seçeneği seçebilirsiniz. Ücretsiz olan Spark’ın Apple Watch uygulaması da bulunuyor.
Wunderlist
Wunderlist harika bir yapılacaklar listesi ve iş yönetim uygulaması. Uygulama ile işlerinizi sıralayabilir, zaman ayarlayıcı ekleyebilirsiniz. Önemli işleri hatırlamak için not ya da yorum ekleyebilirsiniz. Wunderlist’i uygulama marketten ücretsiz olan edinmeniz mümkün.
Simplenote
Simplenote not alma işini inanılmaz kolay hale getiriyor. Bu uygulama ile düşüncelerinizi kolayca kaydedip, listeler hazırlayabiliyorsunuz. Notlarınızı düzenlemek için etiketler kullanabildiğiniz uygulama, kullanımı kolay kullanıcı arayüzü ile işinizi daha verimli hale getirecek. Ücretsiz olan Simplenote’a dosyalarınızı senkronize ederek tüm cihazlarınızdan erişebilirsiniz.
Planner Pro
Planner Pro başarılı bir iş yönetim uygulaması. Tüm işlerinizi ve notlarınızı bu uygulama sayesinde tek bir yerden yönetmebilmeniz mümkün. Üstelik programınıza istediğiniz şeyi ekleyebiliyor, yeniden düzenleyebiliyor ya da silebiliyorsunuz. Güvenlik ihtiyacınıza göre takviminizi gizleyebilmeniz mümkün. 25 ana başlık altına alt başlıklar da ekleyebiliyorsunuz.Planner Pro’nun ücretsiz olduğunu belirtelim.
Productivity
Productivity gününüzü iyi planlayarak verimliliğinizi artırmanıza yardımcı olan bir uygulama. Ücretsiz olan bu uygulama ile işlerinizi planlayarak istediğiniz sürede tamamlamak artık daha kolay olacak.Uygulama üzerinde günlük kuralları oluşturun ve bu kuralları takip edin.
E-mail 
E-mail uygulaması eposta yönetimini oldukça kolay hale getiriyor. Uygulama içinde yer alan asistan masraflarınızı, alışveriş ve seyahat işlerinizi organize etmeniz için size yardımcı oluyor. Uygulama Gmail, iCloud, Yahoo, Hotmail, Outlook, Office/Outlook365, Exchange, AOL ve diğer mail uygulamalarını destekliyor.
Evernote
Evernote uygulaması ile gün içinde aklınıza gelenleri, toplantı notlarınızı düzenli notlar haline getirebiliyorsunuz. Uygulama üzerinde metin, fotoğraf, ses, video, PDF ve diğer farklı formatlarda notlar almanız mümkün. iPhone kameranız ile doküman, çizim ya da el yazısı notları tarayarak uygulamaya aktarabiliyorsunuz. Daha fazla güvenlik için hesabınıza şifre de ekleyebilirsiniz.
Microsoft OneNote
Microsoft OneNote güçlü bir not alma uygulaması. Uygulama ile düşüncelerinizi düzenli bir şekilde yazıya aktarabiliyorsunuz. Ayrıca sesli not kaydedebilmek de mümkün. Sayfaları işaretleyerek aradığınızı kolayca bulabiliyorsunuz. Bir not sayfasını arkadaşlarınız ile paylaşarak ortak doküman üzerinden de çalışmanız mümkün. Ücretsiz olan uygulama İngilizce, Arapça, Fransızca, Almanca, Yunanca ve daha pek çok dili destekliyor.
SetMore Appointments
Platformun online ara yüzü sayesinde müşterileriniz programımızda boş olan zamanları görebiliyor ve buna göre randevu talebinde bulunabiliyorlar. Sistem setmore websitesi üzerinden çalıştığından bir internet siteniz yoksa bile uygulamayı kullanabiliyorsunuz. Ücretsiz olan SetMore appointments uygulamasını Facebook gibi sosyal medya siteleri üzerinden de kullanabiliyorsunuz.
Schedule planner
Schedule planner kolay arayüzü sayesinde günlük programınızı oluşturmanızı sağlıyor. Böylece boşa zaman kaybetmeniz önlemiş oluyor. Uygulamanın basit ara yüzü ile çalışma saatlerinizi ve mola zamanlarını istediğiniz şekilde planlayabiliyorsunuz. Uygulama grafiklerle programımıza ne derecede uyup uymadığınız konusunda size yol gösteriyor. Uygulama üzerinde isteğe göre alarm kurulabiliyor ya da programda değişiklikler yapılabiliyorsunuz. Uygulamanın ücretsiz olduğunu belirteyim.
Todoist
Basit bir yapılacaklar listesi oluşturmanın yanı sıra uygulama üzerinde birbirine bağlı işleri göstermek ve önceliğe göre sıralama yapmak mümkün. Uygulama ayrıca proje yönetimi özelliklerine de sahip. Ücretsiz olan Todoist uygulamaya sahip olmayan kullanıcılarla çalışabilmek için Google Calender ve Evernote uygulamaları ile entegre edilmiş.
Siri 
Eğer iPhone’u iş için kullanıyorsanız Apple’ın sesli kişisel asistanı programınızı yönetmek için en iyi yardımcılardan biri. Eğer Siri kullanıyorsanız programınıza yeni bir iş ya da randevu eklemek için bunu sesli olarak söylemeniz yeterli olacaktır. Buna ek olarak yalnızca sesli komutunuz ile siri’ye program değişikliği yaptırabilir, bir randevuyu iptal ettirebilir ya da ilgili kişileri görüşmeye çağırmasını sağlayabilirsiniz. Siri ayrıca size programınız ve gelecek randevunuz ile ilgili hatırlatma da yapacaktır.
Calendars 5
Calendars 5 geleneksel takvim ve kişisel asistanının en iyi özelliklerini bir araya getiriyor. Fantastical 2 gibi bir takvim uygulamasında bulacağınız özelliklerin neredeyse tamamını içeren uygulama buna ek olarak dili algılayarak randevu düzenleme özelliğine de sahip. Örneğin saat 2 de ortağım ile buluşacağım şeklinde bir komutla uygulamanın randevu ayarlanmasını sağlayabilirsiniz. Ayrıca uygulama üzerinde günlük işlerinizi de takip edebilmeniz mümkün. Bu yetenekli uygulamayı App Store üzerinde 24,99 TL’ye indirebiliyorsunuz.

Görsel kaynak: jeffbullas.com

Cevap bırakın