Instagram’dan yepyeni bir alışveriş deneyimi

0

Instagram’da alışveriş özelliği artık Türkiye’de uygun şartları sağlayan tüm işletmelere açılıyor. Bu, Facebook Shops ve IGTV üzerinden alışverişe erişimi de beraberinde getirirken, Reels üzerinden alışveriş de önümüzdeki günlerde test edilmeye başlayacak.

Önceden sınırlı sayıda işletmenin erişebildiği Instagram’da alışveriş özelliği, büyük markalardan e-ticarete atılan küçük işletme sahiplerine, içerik üreticilerinden yayıncılara, Türkiye’de uygun şartları sağlayan tüm işletmelerin kullanımına açılıyor.

Instagram Marka Geliştirme Lideri Gord Ray, konuyla ilgili, “Alışveriş yapanları, markaları ve içerik üreticilerini bir araya getirmenin sunduğu eşsiz değeri ortaya çıkarmak istiyoruz. Bu üçü arasındaki noktaları birleştirebilirsek herkes için inanılmaz bir alışveriş deneyimi yaratabiliriz. Bunu yapmanın bir yolu da Instagram’da alışveriş özelliğini daha fazla ülkede kullanıma açmak ve daha fazla insana en sevdikleri markalar ve içerik üreticilerinden alışveriş yapma fırsatını sunmak” dedi.

Facebook Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Bölge Başkan Yardımcısı Derya Matraş, Facebook Shops ile ilgili şunları söyledi: “Facebook olarak, topluluğumuzun bir parçası olan insanların arkadaşları ve aile bireylerinin yanı sıra sevdikleri markalar ve işletmelerle bağlantı kurmalarına yardımcı olmak için çalışıyoruz. Uzun bir zamandır insanların uygulamalarımız üzerinden ürünlerinin fotoğrafını paylaşarak bir şeyler alıp sattığına ve sosyal ticaretin ilk tohumlarını serptiklerine şahit olduk. Şimdi, Facebook Shops ile bu hayali gerçeğe dönüştürüyoruz. Amacımız, insanlara alışveriş deneyiminden keyif alabilecekleri bir alan sunarken aynı zamanda küçük işletmelerin günümüz şartlarına uyum sağlamalarına ve keşfedilmelerine yardımcı olmak.

Şu anda özellikle küçük işletmeler pandemi nedeniyle zor bir dönemden geçiyor ve bu işletmelerin birçoğu müşterilerine online üzerinden ulaşmak ve ürünlerini ya da hizmetlerini tanıtmak için yeni yollar keşfediyor. Facebook Shops ile hem küçük işletme sahiplerini, hem de küresel markaları uygulamalarımız üzerinden müşterileriyle buluşturacak ve online alışveriş deneyimini herkes için kolaylaştıracağız.”

Cevap bırakın