Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerSosyal MedyaInstagram’dan tasarım değişikliği

    Instagram’dan tasarım değişikliği

    1462975284_Instagram_UIPopüler fotoğraf ve video paylaşım ağı Instagram, 11 Mayıs 2016 itibariyle imajını önemli ölçüde değiştirdiğini açıkladı. Sosyal medya platformunun imajına yapılan yenilikler arasında yeni ikon, yeni tasarım ile Boomerang, Hyperlapse ve Layout için ortak ikon seti yer alıyor. Instagram’ın tasarımı da fotoğraf ve videoları öne çıkaracak şekilde sadeleşti.

    Fotoğraf düzenleme ve paylaşma platformu olarak ortaya çıkan Instagram, 5 yıldır daha zengin bir deneyim için Explore, Boomerang ve Layout gibi araçları kullanıma sundu.

    Haberin devamında yeni Instagram logosunu görebilirsiniz. Önceki logoya göre son derece yenilikçi bir anlayışla geliştirildiği görülüyor…
    1462975273_Instagram_FamilyIconsInstagram’da yapılan değişikler ana hatlarıyla şöyle:

    Eski uygulama ikonundan esinlenen yeni ikon, daha çok yönlü bir kamerayı temsil edecek şekilde değiştirildi. İkonda yer alan gökkuşağı da gradyan şeklinde Instagram’ın bir parçası olmaya devam ediyor.

    Ürün ailesi (Hyperlapse, Layout, Boomerang) için artık ortak bir logo seti bulunuyor.

    Kullanıcı arayüzü ve yazı tipinde fotoğraf ve videoları daha çok ortaya çıkarmaya yönelik değişiklikler yapıldı. Değişiklikler sadece tasarımsal boyutta ve Instagram’ın kullanım şeklini ve özelliklerini değiştirmeyecek.

    Yeni Instagram logosu, ürün ailesi logo seti ve kullanıcı arayüzünün görselleri ekte, konuyla ilgili daha fazla bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN