Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Genelİnovasyonla büyüyen bir marka: Arzum

    İnovasyonla büyüyen bir marka: Arzum

    Arzum_logo_red_background

    1966’da yerli bir marka olarak doğan Arzum, 50 yıldır Türkiye’de hemen her eve girmiş ve başarısını kısa sürede uluslararası boyuta taşımış, başarılı şekilde yönetilen bir marka. Teknolojiyi tasarım ve yaratıcılık ile birleştiren Arzum, ortaya çıkardığı yeni ürünlerle tüketiciler tarafından tercih edilen yerli markalar arasında üst sıralarda yer alıyor. Markanın yarım asırlık başarı hikâyesinde, küçük ev aletleri sektöründe gerçekleştirdiği ilkler ve beraberindeki pek çok ürün yer alıyor. Kuruluşundan kısa bir süre sonra Türk malı ilk ütüyü ve hemen ardından ilk mekanik süpürgeyi üreten Arzum, mutfak robotu konusunda doksanlı yıllarda adından sıkça söz ettirmeyi başardı. Takvimler 2000’li yılları gösterdiğinde ilk elektrikli cezveyi tüketicisiyle buluşturan Arzum,  ürünleri için tam 3 yıl garanti sunarak, garanti süresini uzatan ilk marka oldu.

    2015 yılında dünyadaki devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality Programı kapsamına alınan Arzum, OKKA’nın başarısı ile Türk kahvesi kültürünü dünyaya yaymak üzere global bir misyonu da üstlenmiş durumda. Bugün Arzum markası; gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım ve ütü olmak üzere 6 ürün kategorisinde 250’den fazla ürünüyle yılda 4 milyona yakın satış gerçekleştiriyor. Arzum, dünyanın 30’a yakın ülkesinde satılıyor ve 10 milyon eve ulaşıyor.

    arzum-okka

    Arzum’un hayatımıza getirdiği ilkler

    50 yılda birçok inovatif ürüne imza atan Arzum, ilk Türk malı mutfak robotu üretimini 1991 yılında gerçekleştirerek 90’lı yıllara damga vururken, küçük ev aletleri sektöründe bir ilk olarak 3 yıl garanti uygulamasını 2001 yılında başlattı. 2003 yılında ilk elektrikli cezveyi üreterek yeni bir pazar oluşturan Arzum, 2014 yılında Türk kahvesinde bir devrim yaratan ve doğrudan fincana servis özelliğiyle bir ilk olan Arzum OKKA Türk Kahvesi Makinesini, akabinde 2017 yılında OKKA ailesinin yeni üyesi OKKA Minio’yu yurt içi ve global pazara sundu. Yenilikçi, tutkulu, samimi ve özenli yaklaşımıyla, kurulduğu günden beri müşterilerine en iyi ve yeni teknolojiyi ve ürünleri sunan Arzum, kendi adını taşıyan ilk ütüyü 1967 yılında, ilk mekanik süpürgesini 1968 yılında üretti.

    Arzum, müşterilerinin hayatlarına kolaylık getirdiği inovatif ürünlerini “Sadece Arzum’da” konsepti ile müşterilerine sunuyor. Sadece Arzum’da yer alan Fırrın Ekmek Kızartma Makinesi ile sektöründe inovatif bir bakış açısı geliştirip, sürgülü tepsi sistemini tüketicisinin beğenisine sundu. 2011 yılında ise Blendart blender seti ile Türkiye’de ilk kez 6 bıçaklı blender ürününü tüketicisiyle buluşturdu. Arzum’un 2012’de piyasaya sunduğu Duoterm çift hazneli termos ile tüketiciler, çaylarını ya da kahvelerini açık ya da demli şekilde istedikleri gibi içebilmekteler.

    arzum-oduler

    Ödüllerle tescillenmiş bir başarı öyküsü

    Yurt içi ve yurt dışında kazandığı Design Turkey, European Consumers Choice, iF Design, Plus X Award, Red Dot, Good Design, Hong Kong Award for Industries ve Design and Innovation Competition gibi birçok prestijli ödülü bulunmaktadır. Arzum, tasarımı ve inovatif teknoloji kullanımı ile öne çıkan ürünlerin yarıştığı, dünyanın en saygın ödülleri arasında gösterilen Plus X Award’da, 5 ürünü ile 4 kategoride toplam 9 ödüle layık görüldü. Arzum’un Türk kahvesini tüm dünyaya tanıtma vizyonu ile sunduğu Arzum OKKA, son dönemde Almanya’nın prestijli kurumlarından Haus & Garten tarafından gerçekleştirilen testlerde ‘Sehr Gut’ (En iyi/başarılı) kahve makinesi oldu.

    Ödüllerle başarısını tescilleyen Arzum, 60 yılı aşkın süredir dünyanın en önemli tasarım ödüllerinden biri olan iF Design Awards’ın bu yılki değerlendirmelerinde Arzum OKKA Minio ve hareketli filtreli Çaycı HepTaze ile ”en iyi tasarım” ödüllerinin sahibi oldu.

    arzum-rengarenk

    Rengârenk küçük ev aletleri ile mutfaklar renkleniyor

    Teknoloji ve inovasyonla kadınların hayatlarını kolaylaştırdığı kadar, tasarımlarıyla da kullanım kolaylığı ve keyif sunan Arzum,  tasarımda trendleri ve modayı da yakından takip ediyor. Nar renginin bereketini mutfaklara taşıyan ve Nar serisinin ardından geçtiğimiz yıl ürün yelpazesine kattığı ‘Marin ve Mercan’ serisiyle kadınların dünyasını güzelleştiren Arzum, yeni ürün serisi Mürdüm ve Papatya ile mutfaklara renklerin enerjisini yansıtıyor.

     

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN