Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital Kültürİnovasyon şirketi DuPont, yeni marka kimliğini açıkladı

    İnovasyon şirketi DuPont, yeni marka kimliğini açıkladı

    DuPont, lider, yenilikçi şirkete dönüşme yolculuğunda yeni marka kimliğini açıkladı. İşte detaylar…

    Endüstriyel biyoteknoloji de dahil pek çok farklı sektörde, 200 yılı aşkın bir süredir keşif ve bilim ile anılan DuPont, yeni marka kimliğini tanıttı. DuPont, yeni dönemde, inovasyona ağırlık verirken güçlü mirasını da koruyacağını açıkladı.

    Birleşme sürecinin ardından DowDuPont, 1 Haziran 2019’da tamamen feshedilecekken şirketin genel merkezinden yapılan açıklamada Özel Ürünler Bölümü’nün bağımsız bir şirket olarak DuPont adıyla yoluna devam edeceğini Şubat 2018 tarihinde duyurmuştu.

    3 Ekim 2018 tarihinden itibaren DuPont yeni logosu için şirketin dijital kanallarında yayınlara başlandı. Eski logo formuna genel olarak sadık kalan DuPont, yeni döneminde inovasyona ağırlık vereceğini de açıkladı.

    İnovasyon açıklığına işaret

    Konuyla ilgili açıklama yapan DowDuPont Özel Ürünler Bölümü İletişim Direktörü Barbara Pandos, “Yeni marka çalışmamız DuPont’un dönüşümünde attığımız birçok adımdan biri ve yaptıklarımızı pekiştiriyor. Bu, müşterilerimizin karmaşık sorunlarını çözmelerine ve onların en iyi fikirlerini gerçek ürünlere ve çözümlere dönüştürmelerine yardımcı olmaktır.” dedi ve ekledi: “Yeni logo, bir yüzyıldan fazla zamandır kalite, performans ve güven mührü olarak miras kalan ikonik DuPont ovalini korurken, oval çerçeveyle sınırlı kalmayarak, işbirliği ve yeni fikirlerin akışına ve inovasyonlara açıklığına işaret ediyor.”

    Yeni şirketin faaliyete geçmesinin ardından şirkete ait ambalaj ve tabelalar da kademeli olarak değişecek.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN