Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital Kültürİçerik üreticileri ve reklam verenler YouTube Festival İstanbul’da buluştu

    İçerik üreticileri ve reklam verenler YouTube Festival İstanbul’da buluştu

    YouTube Festival, Türkiye’nin popüler içerik üreticileri ve sektör profesyonellerini bir araya getirdi.

    İstanbul’da düzenlenen YouTube Festival, YouTube’un dünya çapında milyonlarda içerik üreticisine ses olma gücünü, milyarlarca izleyiciye en sevdikleri içerikleri sunma yeteneğini ve eğlence dünyasında izleyiciyle kurulan benzersiz bağları vurgulayan Sadece YouTube’da (There is only one YouTube) mottosuyla gerçekleştirildi. Etkinlik; aralarında Paris 2024 Olimpiyatları’nda Türkiye’yi başarıyla temsil eden sporcular Mete Gazoz, Ulaş Berkim Tümer, Muhammed Abdullah Yıldırmış ve Ersu Şaşma’nın  yanı sıra içerik üreticileri, reklamverenler ve sektör liderlerini bir araya getirerek unutulmaz bir geceye sahne oldu. YouTube Ortadoğu Türkiye ve Afrika Direktörü Tarek Amin’in konuşmacı olduğu etkinliğe Türkiye’den önde gelen sektör profesyonelleri ve içerik üreticileri katıldı. Festivalde, YouTube’un içerik üreticilerine sunduğu fırsatlar, yapay zeka alanında inovasyonlar ve izleyici kitlesiyle kurduğu güçlü bağlar vurgulandı.

    Emir Taha’nın etkileyici müzik performansıyla başlayan festivalde sunuculuğu Giray Altınok üstlendi. YouTube vizyonu başlıklı konuşmada, YouTube Ortadoğu Türkiye ve Afrika Direktörü Tarek Amin, platformun geleceğine dair önemli gelişmeleri paylaştı. Ardından, YouTube’ta milyonlara ulaşan içerik üreticisi Ruhi Çenet, global kitlelere hitap etme yolculuğunu anlattı. “Deli Mi Ne?” isimli hesabıyla içerik üreticiliği yapan Fester Abdü, kendi topluluğunu nasıl oluşturduğunu paylaştı. Marka direktörlerinin de YouTube üzerinde yakaladıkları başarı hikayelerini katılımcılarla paylaştığı etkinlikte Gen-Z yayıncılar da Shorts dünyasına dair içgörülerini aktardılar. Spor kategorisinde ise Kafa Sports’tan Candaş Tolga Işık ve Sergen Yalçın, Türkiye ve dünya genelindeki önemli spor anları ile spor içeriklerinin YouTube’daki yerini konuştukları keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN