Hyper casual oyunlar 2020’nin ilk çeyreğinde büyüme kaydetti

0

Adjust ve Unity işbirliği ile elde edilen veriler, Hyper Casual oyunların iş modeline ışık tutuyor.

Dünyanın dört bir yanında insanlar, karantina sürecinde oyun oynamaya her zamankinden daha fazla zaman harcıyor ve tahminlere göre 2,7 milyar kullanıcı, oyunlara 2020’de 77,2 milyar dolar harcayacak. Bu yeni raporda, global app pazarlama platformu Adjust, bu büyümeden en çok yarar sağlayacak yeni bir oyun türünün, yani Hyper Casual oyunların yükselişinin haritasını çiziyor. Bu oyun türü, her an oynanabilen ve sonsuza kadar tekrarlayan hafif, bağımlılık yapan oyunlardan oluşuyor.

Rapordaki bulgulara göre Hyper Casual oyunlar, 2020’nin ilk çeyreğinde mobilde olağanüstü bir büyüme kaydetti ve kullanıcı harcaması, app etkileşimi ve indirmeler rekor seviyelere yükseldi. Raporun baz aldığı veriler, Adjust platformunda takip edilen en iyi 1000 app ve diğer tüm app’ler ile 2019 4. çeyrek ve 2020 1. çeyrek arasında Unity’nin platformundaki Hyper Casual reklam kampanyalarıdır.

Ana bulgulardan bazı noktalar:

– Kurulumlar dünya çapında iki katından fazla arttı: Aralık 2019’dan Mart 2020’ye kadar %103’ten fazla. En yüksek artış, aynı dört aylık periyotta 3.5 kat artışla Çin’de meydana geldi.
– Kullanıcılar indirdikleri oyunları oynamak için daha fazla zaman harcadıkları için app oturumları da bu artıştan payını aldı.
– Oturumlar Mart ayında global olarak %72 arttı.
– Çin, Aralık 2019 ve Mart 2020 arasındaki oturumlarda %300 ile bu artışın lideri olurken, Kore %152 artış kaydetti.

Cevap bırakın