Huawei, Forbes’un 2017’nin en değerli markaları listesinde

0

Her yıl dünya çapında 200’ün üzerinde uluslararası marka havuzundan en değerli 100 markayı seçen Forbes, 2017’nin en değerli markalar listesini açıkladı. 2016’ya göre marka değerinde %9 oranında artış gösteren Huawei, 7.3 milyar dolarlık marka değeri ile listenin 88.sırasında yer aldı.

Huawei, tüketiciler tarafından dünya çapında tanınması sonucunda 2016’da endüstride en iyi performansı gösteren marka olarak açık ara liderliği elde etti. Huawei’nin akıllı telefon satışları 2017’nin ilk çeyreğinde de istikrarını korudu.

IDC, SA ve Trendforce gibi önde gelen araştırma kuruluşlarının istatistiklerine göre Huawei, akıllı telefon satışlarında dünya çapında 3’üncü, Çin’de ise birinci sırayı alırken uluslararası akıllı telefon üst segmentindeki pozisyonunu sağlamlaştırdı.

Huawei yenilikçi P ve Mate serilerinin zarif ve şık tasarımları sayesinde akıllı telefon pazarının üst segmentinde gittikçe artan bir hakimiyet kazanırken P9 ve P9 Plus dünya çapında satışları 10 milyonu geçen ilk akıllı telefonlar oldu.

Öte yandan marka gelişimi kapsamında pazarlama planlarında yenilikçi yaklaşımını sürdüren Huawei, P10 serisinin piyasaya sürülmesi ile dünyanın en ünlü moda dergilerinden Vogue ile işbirliği yaptı. Bu ortaklık ile birlikte ikonik fotoğrafların reprodüksiyonu için bir kampanya başlatan Huawei, P10 serisinin Leica ile geliştirdiği portre fotoğrafı kalitesine dikkat çekti.

Bunun yanı sıra Londra’da ki Saatchi Galeri ile işbirliği gerçekleştiren Huawei, ‘Selfie’den Kendini İfadeye ‘ sergisi açarak selfieleri yeni bir sanatsal ifade seviyesine yükseltti.

Cevap bırakın