HONOR CEO’su George Zhao, 2022’ye güçlü bir başlangıç yaptıklarını, bu yıl küresel pazarlara daha fazla ürün getirmeyi ve dünya çapında satışlarını iki katına çıkarmayı hedeflediklerini belirtti.
HONOR, 2022’de dünya çapında yıllık satışlarını iki katına çıkarmayı ve şirketin önceliği olan Ar-Ge çalışmalarıyla kullanıcılara çığır açan inovatif teknolojiler sunmaya devam etmeyi hedefliyor.
Barcelona’da düzenlenen Dünya Mobil Kongresi’nin (MWC) ardından konuşan HONOR Device Co, Ltd. CEO’su George Zhao, 2022’ye güçlü bir başlangıç yaptıklarını, şirketin Ar-Ge ve üretim yeteneklerini kanıtladığı dünyanın en ince katlanır akıllı telefonu HONOR Magic V’inin de etkisiyle çıkışlarını sürdürdüklerini ifade etti. Zhao, şirketin performansına güvendiğini ve 2022’de yıllık küresel satış hacminin iki katına çıkmasını beklediğini de belirtti.
Counterpoint Research tarafından geçen ay yayınlanan rapora göre HONOR, 2021’in 4. çeyreği itibariyle Çin pazarındaki en büyük ikinci akıllı telefon üreticisi haline geldi.
HONOR, küresel çip tedariği sorunu gibi sektör genelindeki zorluklar karşısında istikrarlı büyümeyi sürdürmek için önemli uluslararası pazarlara odaklanacak. Vodafone, Orange, Telefonica, H3G, Bouygues ve SFR dahil olmak üzere 98’i Avrupa’da bulunan 200’den fazla büyük operatörle ortaklık yapan şirket, bu ortaklıkların desteğiyle ürünlerini küresel pazarlara kolaylıkla dağıtabiliyor. HONOR 50’yi 49 ülkede kullanıcılara sunan şirket, bu yıl HONOR Magic Serisi, HONOR N Serisi ve HONOR X Serisi dahil olmak üzere dünya çapındaki pazarlara daha fazla HONOR ürünü getirmeyi planlıyor.