Google I/O’da Arama, Haritalar ve çok daha fazlası aracılığıyla en yararlı bilgi ve bilgileri daha fazla kişiye ulaştırmanın yeni yolları da duyuruldu:
Yapay zeka destekli yeni arama deneyimlerini denemek için bir alan olan Search Lab’in kullanıma sunulmasıyla bir arama motorunun neler yapabileceği yeniden tasarlanıyor. İlk deneyimlerden biri, konuları doğal bir şekilde keşfetmek için bilgilere genel bakış sunan ve yapay zekayı kullanan Search Generative Experience (SGE).
SGE kullanıma sunulduğunda (başlangıçta yalnızca ABD’de olacak), Search Ads, sayfa boyunca ayrılmış reklam alanlarında görünmeye devam edecek.
Immersive View, dünyanın zengin, dijital bir modelini oluşturmak için milyarlarca Sokak Görünümü ile havadan görüntüleri birleştirmek için bilgisayar görüşünü ve yapay zekayı kullanıyor. Artık Immersive View for routes ile ister araba kullanıyor, ister yürüyor veya bisiklete biniyor olun, yola çıkmadan önce rotanın her bölümünü görselleştirebilirsiniz. Önümüzdeki aylarda uygulamanın aktif olacağı şehirler şöyle: Amsterdam, Dublin, Floransa, Venedik, Londra, Paris, Berlin.