Türk teknoloji markası General Mobile’ın yer alacağı pazarlar arasına Ukrayna’da katılıyor. İşte detaylar…
Türkiye’nin en çok tercih edilen akıllı telefon markalarından biri olan General Mobile, uluslararası arenada büyümeye devam ediyor. General Mobile, Temmuz ayı itibarıyla Ukrayna’yı da ihracat ağına ekleyerek, Türkiye’nin ihracatına katma değer sağlıyor.
General Mobile, global bir marka olarak bulunduğu 33 ülkede büyümeye ve potansiyel gördüğü pazarlara yatırım yapmaya devam ediyor. Bu stratejisi doğrultusunda, 2018 yılında 45 ülkeye giriş yapmayı hedefleyen General Mobile’ın bu yılki hedef pazarları arasında Ortadoğu, Afrika ve Doğu Avrupa önem taşıyor.
2017 sonu itibariyle ihracat ağına Dubai’yi katan General Mobile, kısa sürede gösterdiği başarıyla hedef pazarlarında büyümeye devam ediyor. Bu kapsamda General Mobile, Avrupa’nın önemli pazarlarından Ukrayna’ya da son teknoloji ürünleriyle giriş yaptı.
Hedef 45 ülke…
General Mobile Yönetim Kurulu Başkanı Sebahattin Yaman, “Google ile olan stratejik iş birliğimizle geliştirdiğimiz son teknoloji ürünlerimizi ulaşılabilir fiyatlarla uluslararası arenada da tüketicilerimizle buluşturuyoruz. Bu anlamda, Ukrayna, Doğu Avrupa’da önemli pazarların başında geliyor. Bunun avantajlarından faydalanmak için Doğu Avrupa’da faaliyet gösterdiğimiz ülkelerin arasına Ukrayna’yı da dahil ettik. Ukrayna’da ilk olarak, Ukrayna’nın en büyük GSM operatörlerinden Lifecell ile iş ortaklığı yaparak ürünlerimizi Lifecell’in tüm satış noktalarında tüketicilerimizle buluşturacağız” dedi.
General Mobile’ın ihracatla büyüyen bir marka olduğuna değinen Sebahattin Yaman, “Ukrayna’yla birlikte uluslararası arenada 33 ülkede faaliyet göstermeye başladık. Hedefimiz, 2018 yıl sonuna kadar 45 ülkede faaliyet göstermek.” şeklinde konuştu.