Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürFormula 1’in logosu yenilendi

    Formula 1’in logosu yenilendi

    Formula 1’in, namı-diğer F1’in logosu, 23 yıl sonra köklü bir değişimden geçti. İşte yeni F1 logosu hakkındaki detaylar…

    Motor sporları organizasyonları dendiğinde şüphesiz ‘en sükse’ ve bilinirliği en yüksek organizasyonlardan biri Formula 1 (F1). Ayrton Senna, Michael Schumacher gibi efsanevi yarış pilotları, günümüzde Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen gibi yıldız isimler derken elbette F1 araçlarının, otomobil teknolojilerine etkileri de biliniyor. Birçok yönden (sürüş dinamikleri, yol tutuşu, lastikler, vb) günümüz otomobil endüstrisini tetikleyen gelişmeler sunan F1, uzun yıllardır kullanılan logosuyla da tanınıyor. Aşağıda yer alan logo, 23 yıldır motor sporları organizsyonunun marka yüzü olmuştu…

    Bu ikonlaşmış logo, artık yerini aşağıdaki logoya bırakıyor…

    Efsanevi kırmızı-siyah F1 logosu, geçtiğimiz sene organizasyonun haklarını 8,5 milyar dolara satın alan Liberty Media tarafından geliştirilerek kamuoyuna sunuldu.

    Eski F1 logosu, 1 rakamı temelinde, son derece akılda kalıcı bir yapıdaydı. Yeni logo ise modern bir görünümle geldi. Sadeliği ve şıklığıyla da öne çıktı. Özellikle dijital tarafta, örneğin haber yayınlarında, vb. daha dikkat çekici olacağı düşünülüyor.

    Abu Dhabi Grand Prix’i sonrası lanse edilen yeni F1 logosu, 2018’in ilk yarışı itibarıyla pistlerdeki, elbette öncesinde tüm dijital ve görsel tanıtım kampanyalarında yer alacak.

    Logo değişikliği hakkında görüşünü paylaşan F1 Pazarlama Müdürü Ellie Norman, pist çevresinde dolaşan ve bitiş çizgisine ulaşmak için rekabet eden iki yarış aracı şeklinde olduğunu belirtti.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN