Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerSosyal MedyaFacebook sessiz kalmayı mı tercih ediyor?

    Facebook sessiz kalmayı mı tercih ediyor?

    Sosyal medya dünyasında Facebook’un geçtiğimiz yıllarda yaşadığı veri skandalı sonrasında sessiz kalma stratejisi izlediği konuşuluyor.

    Sosyal medya dendiğinde akla ilk gelen platformlardan biri olan Facebook, son dönemde sessizlik içinde. Şirketin CEO’su Mark Zuckerberg’in son dönemde gündemde oldukça az sıklıkta yer alması, şirketin iyiden iyiye azalan kamuoyuna yönelik veri paylaşımları ve çeşitli noktalardaki yazılımsal güncellemeler konusundaki aralığın gittikçe artması dikkat çeken detaylar arasında. Akıllardaki soru ise ‘neden?’

    Sosyal medya dünyasında Facebook’un geçtiğimiz yıllarda yaşadığı veri skandalı sonrasında bir tür sessiz kalma stratejisi izlediği konuşuluyor. Örneğin şirket yetkililerinin genel itibarıyla medyaya çok daha az demeç verdikleri dikkatlerden kaçmıyor.

    Mark Zuckerberg’in sosyal yaşantısı odaklı Facebook paylaşımları dışında da şirketle alakalı olarak çok az görüş belirttiği öne çıkan ayrıntılar arasında. Otoritelere göre Facebook, bu dönemde çok fazla gündeme gelmek niyetinde değil.

    Hedef diğerleri…

    Instagram ile önemli bir başarı yakalayan ve ciddi bir ivme kazanarak adeta sosyal medyanın zirvesinde konumlanan şirketin diğer yıldızı da WhatsApp. Söz konusu platformun medyada daha sık gündeme geldiği dikkatlerden kaçmazken Facebook’un kendi sosyal ağ mecrasını ise bir miktar geri planda tuttuğu görülüyor.

    Sosyal medya dünyasına dair öne çıkan gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN