Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerTeknolojiElectrolux Türkiye’den iki kat büyüme hedefi

    Electrolux Türkiye’den iki kat büyüme hedefi

    Ev aletleri ve profesyonel ürünler alanında dünyanın önde gelen şirketlerinden Electrolux, Küçük Ev Aletleri ve Ev Konforu Ürünleri kategorisinde dünyadaki öncü konumunu güçlendirmeye devam ediyor. Electrolux Türkiye, Doğu Avrupa bölgesinin önemli oyuncularından biri olarak son 2 yılda elektrikli süpürge kategorisinde ciro bazında yakaladığı yüzde 45’lik büyüme başarısını 2020’ye kadar iki katına çıkartmayı hedefliyor.

    Elektrikli süpürge kategorisinde 2012 yılından bu yana ciro bazında sekiz kat büyüme yakalayan Electrolux Türkiye, 2018 yılında 2012 yılına kıyasla on kat büyüme hedefliyor. Electrolux’ün 2020 hedefi ise bugünkü ciro rakamını 2 katına çıkartmak.

    Bu kapsamda, Electrolux Türkiye’nin elektrikli süpürge kategorisindeki mevcut konumu ve hedefleri, Eylül 2017 itibariyle yürürlüğe giren enerji etiketi yönetmeliğinin ayrıntıları ve Electrolux’ün düşük “Watt” gücüyle daha iyi performans sunabilmek için yaptığı inovasyon ve Ar-Ge yatırımları, 26 Eylül 2017, Salı günü Wyndham Grand Levent’te düzenlenen basın toplantısında paylaşıldı.

    Electrolux Doğu Avrupa, Küçük Ev Aletleri ve Ev Konforu Grubu Genel Müdürü Heinz Daxecker, Electrolux Türkiye Küçük Ev Aletleri ve Ev Konforu Grubu Ülke Müdürü Mete Geç ve Electrolux Türkiye Küçük Ev Aletleri ve Ev Konforu Grubu Pazarlama Müdürü Fatih Şengül’ün ev sahipliğinde düzenlenen toplantıda ayrıca dikey şarjlı süpürgelerin mucidi olarak Electrolux’ün geliştirilmiş pil ömrü ve tasarım özelliklerine sahip yeni ürünleri de tanıtıldı.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN