Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    KadınDyson’dan sınırlı sayıda üretilen renk: Ceramic Pop

    Dyson’dan sınırlı sayıda üretilen renk: Ceramic Pop

    Yeni özel seri saç bakım ürünleri, Dyson teknolojisini piyasaya süren ilk ülke olan Japonya’da satılan Dyson G-Force elektrikli süpürgenin renginden esinleniyor.

    Dyson, 2023 hediye sezonu için saç bakım serisine sınırlı sayıda üretilen Ceramic Pop rengini ekliyor. Yeni yılı kutlamak için özel olarak geliştirilen Blush Pink, Mandarin ve Verdigris tonları Dyson Supersonic saç kurutma makinesi, Dyson Airwrap multi-styler ve Dyson Corrale saç düzleştiriciyle kullanıcılarla buluşuyor.

    Bu cesur renk kombinasyonu, Dyson’ın ilk üretilen ve 1980’lerde Japonya’da satılan elektrikli süpürgesi G-Force’un renginden ilham alınarak tasarlandı. O dönemde piyasada bulunan hiçbir ürüne benzemeyen ve evlerde dikkat çeken Dyson’ın renk geliştirme anlayışı bugün de devam ediyor.

    Yeni özel seri renk saç bakım ürünleriyle Z kuşağının ilgisini fazlasıyla çeken Dyson, işe bu kuşağı anlamak ile başladı ve Z kuşağının takip ettiği trendleri ve saç bakımı konusundaki fikirlerini öğrenmek için Türkiye’de bir GenZ Trendleri ve Saç Bakım Araştırması gerçekleştirdi.

    Z Kuşağı’na göre bakımlı saç: Temizlik, Güzellik ve Özgüven demek

    Araştırmaya göre; Z kuşağının yaklaşık yüzde 80’i görünümüne ve dış görünüşüne önem veriyor ve kişisel bakımı için zaman harcıyor. Yüzde 79’u günü güzel saçlarla geçirdiklerinde kendini iyi hissediyor ve saç modeline dikkat ediyor. Yüzde 75’i de saç bakımı için zaman harcıyor. Araştırmaya katılanların yüzde 72’si saçlarını sağlıklı buluyor ve saçlarını çoğunlukla düz ya da dalgalı kullanıyor. Sağlıklı saç denildiğinde çoğunluğun verdiği cevap ise temizlik, güzellik ve özgüven… Araştırmaya katılan Z kuşağı gençlerin yüzde 69’u “saçımı hızlı şekillendirmek en önemli şeydir” ifadesine katılırken, yüzde 68’i “saçlarımın kötü olduğu bir gün günümü mahvediyor”diyor.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN