Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerSosyal MedyaDisney’den Facebook’a veto

    Disney’den Facebook’a veto

    Facebook reklamlarını azaltan büyük şirketler kervanına Disney de katılıyor. İşte detaylar…

    Facebook’un nefret dolu paylaşımlara dair tepkiden uzak yaklaşım izleme politikasına yönelik tepki hızla büyüyor. Bu doğrultudaki yeni gelişme eğlence platformu Disney ile ilgili…

    ABD’de saygın medya organlarından The Wall Street Journal’ın haberine göre Disney, Facebook ve sahibi olduğu bir diğer sosyal medya ağı Instagram’da artık daha az reklam harcaması gerçekleştirecek. Şirket, video akış platformu Disney Plus için Facebook’ta, Hulu için Instagram’da yoğun şekilde reklam yayınlıyordu.

    Yeni gelişme ile birlikte Facebook reklamlarını azaltan büyük şirketler kervanına Disney de eklenmiş oluyor. Hershey, Honda, Ben & Jerry ve Verizon gibi köklü şirketlerden de benzer adımlar gelmişti.
    Ayrıca Microsoft, Facebook ve Instagram’daki reklamlarını Ağustos ayına kadar askıya aldığını açıklamıştı.

    6 ayda 210 milyon dolarlık Facebook reklamı…

    The Wall Street Journal’da Disney’in reklam harcamaları hakkında bazı detaylar da aktarıldı. Açıkça görülüyor ki Facebook, oldukça güçlü bir reklam verenin kendisine yönelik yatırımlarını belirsiz bir süre için azaltması durumu ile karşı karşıya kalıyor. Zira şirket, sadece 2020 yılının ilk altı ayında Disney Plus reklamları için yaklaşık 210 milyon dolar harcadı. 15 Nisan – 30 Haziran arasındaki 2,5 aylık dönemde ise Hulu için Instagram’da 16 milyon dolarlık reklam yayını gerçekleştirildi.

    Konuyla ilgili olarak Disney ve Facebook’tan herhangi bir açıklama gelmedi.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN