Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürDijital Çağda Yenilik: Perakende Operasyonlarında Dijital Dönüşüm etkinliğinin ardından

    Dijital Çağda Yenilik: Perakende Operasyonlarında Dijital Dönüşüm etkinliğinin ardından

    Bugün 25 trilyon dolar büyüklüğe ulaşan ve 2020’de yüzde 10 büyümesi beklenen perakende sektörünün geleceği Microsoft Türkiye etkinliğinde ele alındı.

     

    Microsoft Türkiye, sektörlere ilham veren etkinliklerine hız kesmeden devam ediyor. Türkiye ekonomisine katkı sağlamak amacıyla tüm sektörlere yönelik trendler ve inovasyonlar konusunda sektör oyuncularını güncel tutan Microsoft Türkiye, “Dijital Çağda Yenilik: Perakende Operasyonlarında Dijital Dönüşüm” etkinliğiyle perakende sektörüne yönelik önemli bilgiler ve başarı hikâyelerinden örnekler paylaştı.

    Dijital Çağda Yenilik: Perakende Operasyonlarında Dijital Dönüşüm etkinliğinde perakende sektöründe yaşanan hızlı değişim, verimlilik artışı sağlamanın yolları, yapay zekâ ve dijital dönüşümün sektördeki yansımaları gibi konulara değinildi. Microsoft Orta Doğu ve Afrika Perakende, Seyahat ve Ulaştırma Direktörü MEA Ramy Fares, “Senin Müşterin. Senin Verin. Senin Çalışanın” adlı oturumda görüş ve deneyimlerini katılımcılara aktardı.

    Perakendeciler veriyi değere dönüştürmeli

    Ramy Fares, konuşmasında şunları aktardı: “Perakende çok kanallı ve çok yönlü bir sektör. Bugün akıllı perakende döneminde yaşıyoruz. Her adımın hesaplanarak atılması gerekiyor. Nesiller değiştikçe tüketici alışkanlıkları da değişiyor. Müşteriler fiziksel mağazaya gerek duymadan alışveriş yapıyor, artık her tüketici kendine özgü bir marka deneyimi yaşamak istiyor. Böyle bir ortamda perakendeciler ellerindeki büyük veriyi değere dönüştürerek değişime hızlı yanıt verebilmeyi hedefliyor. Yeni tüketim alışkanlıklarıyla şekillenen geleceğin şirketleri birbiriyle bağlantılı, çevik ve veriyle şekillenen perakende deneyimleri sunacak…”

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN