Babalar Günü kampanyalarına dizüstü bilgisayarlar damga vurdu

0

Türkiye’deki markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan bir şirket, Babalar Günü için düzenlenen kampanyalarla ilgili verileri açıkladı. BrandZone verilerine göre; en fazla kampanya yapılan kategori dizüstü bilgisayar oldu.

Tüm basılı ve online fiyat verilerini araştırıp takip eden, kategorilendirip en güncel pazar araştırma analizlerini sunan BrandZone adlı şirket, Babalar Günü kampanya verilerini paylaştı.

5-11 Haziran 2017 tarihlerini kapsayan kampanya verilerine göre; en fazla kampanya düzenlenen kategori 568 kampanyayla dizüstü bilgisayar oldu. Dizüstü bilgisayar kategorisinde en fazla kampanyası olan markalar Lenovo, HP, Acer ve Asus şeklinde sıralandı.

Dizüstü bilgisayarı 366 kampanyayla akıllı telefon, 334 kampanyayla TV kampanyaları izledi. 161 kampanyayla oyun konsolu kategorisi 4.sırada, 109 kampanyayla tablet kategorisi 5.sırada yer aldı.

Aktarılan verilere göre; Anneler Günü döneminde küçük ev aletleri kampanyaları, tüm kampanyaların yüzde 41’ini oluştururken Babalar Günü öncesinde ise bu kategori tüm kampanyaların sadece yüzde 8’ini oluşturdu. Anneler Günü döneminde, küçük ev aletleri kampanyalarını akıllı telefon ve dizüstü bilgisayar kampanyaları takip ederken, Babalar Günü kampanyalarında en çok kampanya düzenlenen dizüstü bilgisayar kategorisini akıllı telefon ve TV kampanyaları izledi.

Teknoloji dünyasına dair öne çıkan analiz ve raporları aktarmayı sürdüreceğiz. Takipte kalınız…

Cevap bırakın