Arzum’a IDC Digital Retail Summit 2018’de iki ödül

0

Arzum, prestijli IDC Digital Retail Summit 2018 etkinliğinde iki ödüle birden layik görüldü. İşte detaylar…

Elektrikli ev aletleri markası Arzum, IDC Digital Retail Summit 2018’de “ASOS – Arzum Servis Otomasyon Sistemi” Projesi ile “Müşteri Deneyimi” kategorisinde ikincilik, “Teknolojik Hizmet” kategorisinde ise üçüncülük ödülünün sahibi oldu.

Dünyanın en önemli araştırma şirketlerinden biri olan International Data Corporation (IDC) tarafından organize edilen ve her yıl Türkiye’den ve dünyanın pek çok ülkesinden Bilgi Teknolojileri yöneticilerini bir araya getiren IDC Digital Retail Summit, bu yıl 31 Ekim 2018 tarihlerinde gerçekleştirildi. Arzum, IDC Digital Retail Summit 2018 ödül töreninde, toplam iki kategoride ödüle layık görüldü.

Bir ödül daha…

Satış sonrası hizmet başarısını uluslararası pek çok ödülle kanıtlayan Arzum, satış sonrası hizmet başarısını kuvvetlendiren ASOS projesiyle bir yeni başarı daha elde etti. ASOS (Arzum Satış Sonrası Otomasyon Sistemi) ile “Müşteri Deneyimi” kategorisinde ikincilik, “Teknolojik Hizmet” kategorisinde ise üçüncülük ödülünün sahibi olan Arzum, satış sonrasında tüm birimlerin birbiriyle koordinasyonunu tek bir dijital bir sistemde topluyor.

Ödüllerle ilgili olarak Arzum CEO’su Mete Zadil; “52 yıldır ürünlerimize yansıttığımız inovatif bakış açımızı, iş süreçlerimize de yansıtıyoruz. Tüketicilerimize sunduğumuz ürünlerin fonksiyonelliği, kullanıcı deneyimi kadar satış sonrasında sunduğumuz deneyimi de sürekli iyileştirmekteyiz…” Dedi.

Cevap bırakın