Analiz: Apple Watch Series 3’e yoğun ilgi

Apple, Eylül ayındaki iPhone X ve iPhone 8 lansmanında yeni nesil akıllı saatlerini de görücüye çıkarmış, modelleri aynı ay içinde birçok ülkede satışa sunmuştu. Bu noktada tüketicilerin Apple Watch Series 3’e ilgisini ele alan bir analiz notu uluslararası kamuoyunda dikkatleri üzerine topladı. GBH Insights ve CNBC kaynaklı analizde, Apple Watch Series 3’ün tüketiciler arasında ‘bir hit’ olduğu kaydedildi. Detaylar bir hayli ilginç…

Buna göre Apple Watch Series 3, daha önceki tedarik raporlarıyla kıyaslandığında ve giyilebilir cihazlar söz konusu olduğunda Apple adına ‘fark yaratan’ bir seri olarak yorumlanıyor. Apple Watch Series 1 ve Apple Watch Series 2 kullanıcılarının yüzde 30’unun Apple Watch Series 3’e geçiş yaptığı bilgisi paylaşılıyor.

Bu hatrı sayılır ‘yükseltme’ elbette tasarım anlamında önemli bir geliştirme sunmamakla birlikte Apple’ın son nesil akıllı saatlerinin LTE bağlantısı özellikleri ile hız açısından sunduklarıyla yakından ilgili.

Aynı çalışmada LTE özelliğinin tercih noktasındaki önemi vurgulanıyor; anket katılımcılarının yüzde 80’i bu özelliğin Apple Watch Series 3 tercihinde belirleyici olacağını ifade ediyor.

Apple Watch serisi, teknoloji şirketinin gelirleri açısından genel olarak küçük bir marj anlamına gelse de hem günümüz hem de ‘gelecek’ için önem taşıyor. Apple Watch modelleri, şirketin gelecekteki artırılmış gerçeklik (AR) teknolojilerine geçişi aşamasında önemli bir zemin anlamı taşıyor.

MediaMarkt’ta satışa sunulan Apple Watch modellerini incelemek ve online alışverişle satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.

Teknoloji dünyasına dair öne çıkan gelişmeleri aktarmaya devam eeceğiz…