Apple, bazı kullanıcılar tarafından destek forumları üzerinden dile getirilen 32 ve 128 GB depolama kapasiteli iPad Pro modellerinde cihazların şarj sonrası açılmama sorununu kabul etti ve konu üzerinde çalışmalara başlandığını duyurdu.
Tüketici elektroniği şirketi Apple’dan yapılan yazılı açıklamada iPad Pro ile ilgili olarak kimi cihazlardaki açılmama sorunu üzerinde durulduğu kaydedilirken problemle karşılaşan kullanıcılara çözüm önerisinde bulunuldu.
Şarj ettikten sonra düğmelere basıldığında açılmıyorsa iPad Pro’nun sıfırlanması ya da resetlenmesi dışında şimdilik alternatif bir çözümün olmadığı kaydedilirken Apple, bu durumda ev (home) ve uyku/uyandırma butonlarına aynı anda 10 saniye kadar basılması gerektiğini belirtti. İki butona ekranda Apple logosu görülünceye kadar (yani ortalama 10 saniye) basılması istendi.
Daha önce karşılaşılan donanım ya da yazılım tabanlı sorunların hızla çözülmesi, Apple şirketinin karakteristik özellikleri arasında. Raporları ve şikayet bildirilerini inceleleyen Apple’ın soruna dair nihai çözümü de merakla bekleniyor.
Geçtiğimiz eylül ayında lanse edilen iPad Pro, 11 Kasın 2015 itibarıyla çok sayıda ülkede satışa sunuldu. Cihazlar 32 GB model için 2999 TL ve 128 GB model için 3599 TL’den başlayan fiyat etiketi üzerinden kullanıcılarla buluşurken Apple Pencil ve Apple iPad Pro için Smart Keyboard da opsiyonel olarak geliyor.