Yosh.AI, Verimliliği ve Müşteri Deneyimini Artıran Yenilikçi bir Yapay Zeka

Teknoloji ile inovasyon gerçekleştirmek amacıyla MediaMarkt Türkiye tarafından düzenlenen MediaMarkt Startup Challange 20 hakkında geçtiğimiz ay bir tanıtım yapıp birinci projeye yer vermiştik. Bu ay yarışmanın ikincisi Polonya’dan katılan ve başını Katarzyna Dorsey’in çektiği Yosh.AI isimli projeyi değerlendireceğiz. Dokuz sene boyunca Coca-Cola’da pazarlama müdürdü olarak görev yapan Dorsey, Forbes dergisi tarafından da “Takip Edilmesi Gereken 100 Kadın Girişimci” listesinde yer alıyor. Dorsey birikim ve yeteneğini yeni derin teknoloji şirketine aktarıp geleceği değiştirmekte kararlı. Zaten isminden de anlaşılacağı gibi Yosh.AI müşterilerle etkileşimi daha etkili hale getirmeyi hedefleyen yenilikçi bir yapay zeka olarak Dorsey’in vizyonunun önemli bir parçası olarak karşımıza çıkıyor.

Yosh.AI kullanarak aslında gelişmiş bir danışmanlık hizmeti alıyorsunuz

Yosh.AI gelişmiş bir sesli asistan

Özellikle perakende sektöründe kampanya ve promosyon ağırlıklı belirli dönemlerde satış patlaması yaşanıyor. Elbette satışların sayısı artıkça müşterilerin de potansiyel olarak sorun yaşama ihtimali artıyor. Yosh.AI, bu noktada devreye girerek işletmeler ve kullanıcılar arasındaki etkileşim ve iletişimi otomasyon özelliği sayesinde belirgin ölçüde hızlandırıyor. Yosh.AI sesli olduğu kadar yazılı olarak da iletişim kurabiliyor. Özellikle yapay zeka proglaması konusunda kurucu Dorsey’e Paweł Wnuk eşlik ediyor. Wnuk, Almanya’da eğitimini tamamlamış ve Samsung’da Ar-Ge yapmış bir veri ve fizik mühendisi. Wnuk ve Forbes’un yapay zekası klasik sıkça sorulan sorulara yanıt veren statik bir sohbet robotunun ötesine geçerek müşterilere ihtiyaçları doğrultusunda fikir verebilen bir danışman rolüne de bürünebiliyor. Dorsey’in araştırmasına göre özellikle pandemi nedeniyle müşterilerin sorularında %300’lük inanılmaz bir büyüme sağlandı. Bu da yıllık yarım milyonun üzerinde soru cevap seansına denk geliyor. İşte Yosh.AI, bu yükü hafifleterek maliyetleri düşürüyor. Sonuçta da verimlilik ve müşteri memnuniyeti artıyor.

Yeni Ufuklar

MediaMarktSaturn Perakende Grubu Operasyondan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi ve MediaMarkt Türkiye İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım, bu tarz projelerin yeni ufuklar sunmasından son derece memnun. “MediaMarkt Türkiye olarak bizi gururlandıran diğer bir konu ise bugün burada yer alan girişimcilerimizle birlikte geleceğe yön veriyor olmamız. MediaMarkt olarak önceki yılların kazananlarıyla çeşitli iş birliklerinde bulunduk, bazı projeleri de hayata geçirmeye hazırlanıyoruz.”

Ar-GeinovasyonKatarzyna Dorseymanşetmedia marktmediamarktmüşteri memnuniyetiPaweł Wnuksamsungyapay zekayazılımyoshYosh.AI
Yorumlar (0)
Yorum Ekle