Apple, iPad için 40 farklı şirket ile çalışıyor

Dünyanın her yerindeki tablet kullanıcılarının ‘sıklıkla cihazını yenilemek’ gibi akıllı telefon pazarına görülen eğilimleri sergilemediği biliniyor. Çok sayıda pazarı ele alan araştırma sonuçları, Apple gibi önde gelen üreticilerin tablet tarafındaki satışlarında azalmaya işaret ederken; sonuçların şirketlerin yeni adımlar atmasını gerekli kıldığı görülüyor. Teknoloji dünyasında rekabetin adeta uçlarda yaşandığı mobil cihazların bu önemli kategorisi için Apple’ın yalnızca ‘daha iyi bir ekran ya da batarya süresi’ sunmakla yetinmeyeceği ve yeni çıkış noktaları aradığı görülüyor.

Son dönemde satışları düşen ve darboğaza diren tablet PC satışlarını tekrardan canlandırmak isteyen Apple farklı bir yol izliyor. Mobil partner programıyla 40 farklı şirketle çalışmaya başlayan Apple, iPad’i daha çok bir çalışma aracına dönüştürmeyi amaçlıyor. Özellikle iş dünyası tarafındaki uygulamaların üzerine gidildiği de gelen bilgiler arasında.

Xero, Revel Systems ve ServiceMax…

Apple; Xero, Revel Systems ve ServiceMax gibi iş dünyasına hitap eden şirketlerle daha yakın ilişki içerisine girerek kullanıcılarına daha farklı bir deneyim yaşatmayı vaat ediyor. Apple partnerlerden gelen isteklerin de detaylı bir şekilde gözden geçirilerek ilgili adımın atılmasına karar verildiği de gelen bilgiler arasında.

2015 yılının üçüncü çeyreğine girerken iPad satışları önceki dönemlere göre 13.2 milyon adetten 10.9 milyon adede kadar düşmüştü. Apple bu hamlesiyle tüketiciyle farklı bir açıdan yaklaşmayı planlıyor. Geçtiğimiz yıl Apple ve IBM partnerlik programıyla birlikte iPad’i iş dünyasıyla bir araya getirmeyi hedeflemişti.

Appleapple ipadapple işapple kurumsalapple tabletipadrevel systemssamsungsamsung tabletservicemaxtabletteknolojixeroyeni ipad
Yorumlar (0)
Yorum Ekle