Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerSosyal Medya2016 NBA Finalleri, izlenme ve sosyal paylaşım rekoru kırdı

    2016 NBA Finalleri, izlenme ve sosyal paylaşım rekoru kırdı

    OAKLAND, CA - JUNE 19:  The Cleveland Cavaliers celebrate after winning Game Seven of the 2016 NBA Finals against the Golden State Warriors on June 19, 2016 at ORACLE Arena in Oakland, California. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and/or using this Photograph, user is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Mandatory Copyright Notice: Copyright 2016 NBAE (Photo by Andrew D. Bernstein/NBAE via Getty Images)

    Cleveland Cavaliers’ın şampiyonluğa ulaştığı yedi serilik NBA final karşılaşmaları TV, sosyal ve dijital medyayı salladı. Yedi maçın sonunda dakika başına 337.000 tweet atıldı, 43 milyon kişi Facebook’ta düşüncelerini paylaştı, bu paylaşımlara 269 milyondan fazla yorum yapıldı. @NBA hesabı, 76,5 milyon izlenme ile tüm Vine hesapları arasında 1 numaraya yerleşti. Tarihi Seri, 1998’den bu yana en çok izlenen NBA Finalleri, Çin’de en çok izlenen NBA müsabakası ve 2016 yılının ABD’de en çok tweet atılan spor olayı oldu.

    Finallerde 3-1 geriden gelip şampiyon olan ilk takım olarak tarihe geçen Cleveland Cavaliers’ın Golden State Warriors’ı yendiği yedi maçlık muhteşem Final 2016 serisi, televizyon, sosyal medya, dijital platform ve lisanslı ürün satışında yeni rekorlara imza attı.

    2016 NBA Finals - Game Seven

    İşte yedi maçlık muhteşem Final 2016 serisinin “en”leri;

    ABC: Yedi maçlık seri, ABC tarihindeki en çok izlenen NBA Finalleri ve 1998’den bu yana maç başına ortalama 20.215.000 seyirci ile en çok izlenen seri oldu.

    1. maçı, en yükseği 44.807.000 izleyici olmak üzere ortalama 31.018.000 seyirci izledi. Serinin son maçı, NBA tarihinin en çok izlenen üçüncü maçı oldu.

    Tencent: Çin’de Tencent’in dijital ortamında seriyi canlı olarak toplamda 65,9 milyon kişi izleyerek bir Final rekoruna imza attı.

    1. maçı tek başına 15,3 milyon kişi izlerken bu maç, Çin’de dijital platformlarda en çok izlenen NBA karşılaşması olarak tarihe geçti.

    Sosyal Medya: Sosyal platformlarda Final serisi sırasında 5,2 milyar içerik ve 800 milyon video yorumu oluşturuldu.

    Twitter: 7. Maçın sonunda dakika başına 337.000 tweet atıldı; bu rakam Finaller tarihinde en çok tweet atılan an ve 2016’nın en çok tweet atılan spor olayı olarak tarihe geçti.

    Facebook: Cavaliers – Warriors, Facebook’ta en çok bahsedilen NBA Finali oldu. 43 milyon kişi düşüncelerini paylaştı, beğendi ve içeriklere 269 milyondan fazla yorum yapıldı.

    Vine: @NBA geçtiğimiz hafta 76,5 milyon izlenme ile tüm Vine hesapları arasında 1 numaraya yerleşti.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN