Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    GenelAkıllı telefon kullanımlarına yönelik şaşırtan sonuç

    Akıllı telefon kullanımlarına yönelik şaşırtan sonuç

    Akıllı telefon kullanımları için onlarca anket yapılıyor. Bunlardan birini yakın zaman önce gerçekleştiren TechRadar, İngiltere’de ve ABD’de ofislerde çalışan kişilerin mobil kullanımlarına dair bir sonuç paylaştı. Sonuç ise oldukça şaşırtıcı. Zira telefon kullanımları hiç olmadığı kadar hızla artıyor.

    Akıllı telefon kullanımları her geçen yıl daha da artıyor

    Bazı şirketler, çalışanlarının daha verimli çalışması adına akıllı telefon sağlıyor. İşte tam da bu noktada bir araştırma gerçekleştiren TechRadar, İngiltere ve ABD odağında ofis çalışanlarının akıllı telefon kullanımlarını gözler önüne serdi.

    İnsanların yüzde 73’ü çalışırken telefon kullandığını söylerken, ankete katılanların yüzde 82’si şirketlerinin kendilerine bir akıllı telefon vermediğini bu yüzden ofis işleri için kendi cihazlarını kullandıklarını söyledi. Çalışanların yüzde 46’si cihazlarını bir saatten az kullandıklarını söylerken, yüzde 28’i telefonlarını 2 saat, yüzde 26’sı ise telefonlarını 2 saatten fazla kullandığını söyledi.

    Akıllı telefonlarından hangi işleri daha çok yaptıkları sorulduğunda çalışanların büyük bir çoğunluğu diğer şirketlerle çalıştıkları şirketler arasında e-posta yazışmaları yaptığını söyledi. İnsanların yüzde 44’ü iletişim kurmak için, yüzde 36’sı randevulaşmak için telefonlarını kullandıklarını belirtirken, yüzde 35’i de müşterilerle mesajlaşmak ya da onlarla bağlantıda kalmak için kullandığını söyledi.

    Akıllı telefonların kullanımındaki gözle görülür artış verimliliğin öne çıkmasıyla daha da yaygınlaşmasına neden oluyor. Evrak işlerini çok daha kısa ve kolay bir şekilde halletmeyi sağlayan akıllı telefonlar, gün içindeki kullanımıyla ilerleyen yıllarda ağırlığını daha da fazla hissetirecek. Çünkü mobil bir cihazın neredeyse pek çok işi yapıyor olması eldeki mevcut koşullarda tercih edilmesinde en büyük etken.

    Instagram’a 2022 yılında gelmesi planlanan özellikler

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN