Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerDonanımMcdodo’nun en hızlı büyüdüğü ülke Türkiye oldu

    Mcdodo’nun en hızlı büyüdüğü ülke Türkiye oldu

    Global mobil aksesuar markası Mcdodo’nun en hızlı büyüyen ülkesi Türkiye oldu. 2023 yılında 4 kat büyüyerek yıllık 450 bin adetlik ürün satışıyla Mcdodo global sıralamasında ilk 3’e giren Türkiye, başarısını 2024’te de sürdürecek. Hedef 2024’te iç pazarda, en büyük mobil aksesuar markası olmak…

    Global mobil aksesuar markası Mcdodo’nun ‘en hızlı büyüyen pazarı’ Türkiye oldu. Bu yıl 4 kat büyüyerek yıllık 450 bin adetlik ürün satışı gerçekleştirecek olan Mcdodo Türkiye, bu rakamla Mcdodo global ülkeler arasında ilk 3’e girecek. Mcdodo Türkiye Yönetim Başkanı Mehmet Uçurum, ‘En Hızlı Büyüyen Ülke’ plaketini Mcdodo Dünya Başkanı He Jinhong’un elinden aldı.

    Türkiye ziyaretinde açıklamalarda bulunan He Jinhong, 2013 yılında Çin’de kurulan ve kısa sürede global başarılarıyla adından söz ettiren Mcdodo’nun hedeflerini şöyle anlattı: “Mcdodo olarak rakiplerimizden tasarım, fonksiyonellik ve güvenilirlik ile ayrılıyoruz. Tüketiciler için heyecan verici ve kullanışlı ürünler geliştirmek özel alanımız. Teknoloji ve kaliteyi tasarımla birleştiriyor ve ‘ileri teknoloji, özgün tasarım’ sloganıyla yolumuza devam ediyoruz. Bu felsefe ışığında, yılda ortalama 50 milyon adet aksesuar üretimi yapıyoruz. Her yıl %50 büyüme oranıyla bu sayıyı artırmayı planlıyoruz. 2024 yılında Orta Asya ve Avrupa pazarlarında daha da büyüme arzusundayız.”

    Mcdodo olarak kendilerini diğer markalardan ayıran en büyük özelliklerinin tasarım ve inovasyonu doğru oranlarda birleştirmek olduğunu anlatan Jingong, bunu şöyle açıkladı: “Teknoloji inovasyonu ve tasarım inovasyonu bizim için eşit derecede önemli. Teknoloji inovasyonu, tasarıma daha iyi malzemeler, üretim ve üretim teknikleri sunabilirken, tasarım inovasyonu bu teknoloji olanaklarını kullanabilir, ürünün kullanışlılığını, estetiğini ve kullanıcı deneyimini artırır. Sadece teknoloji inovasyonu varsa ve tasarım inovasyonu yoksa, ürünler fazla işlevsel veya kullanışsız hale gelebilir. Sadece tasarım inovasyonu varsa da ürünler kullanışlılık, maliyet ve üretim verimliliği açısından sorunlar yaşayabilir ve pazarda başarılı olamaz. Bu noktada bizim üretim felsefemizdeki “Farklı” tasarım inovasyonunu, “Verimli ve Kullanışlı” ise teknoloji inovasyonunu ifade ediyor.”

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN