Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    GenelTikTok'un yeni raporu: Oyun içeriklerinde 3 trilyon izlenme

    TikTok’un yeni raporu: Oyun içeriklerinde 3 trilyon izlenme

    TikTok yıllık paylaştığı What’s Next(Sırada Ne Var) Report serisinin oyun sektörü özelinde bir uzantısı olan Oyun Trendleri Raporu’nu açıkladı. Oyun kültüründeki yeni tüketici davranışlarını derinlemesine inceleyen rapora göre, geçtiğimiz yıl platformda oyun içerikleri 3 trilyondan fazla görüntülenme aldı. 

    METAP (Orta Doğu, Türkiye, Afrika ve Pakistan) Bölgesi için özel veri ve içgörüleri içeren rapor; ayrıca markaların toplulukla nasıl etkileşim kurabileceklerini ve platformda başarılı oyun içeriği oluşturabileceklerini anlamalarına yardımcı olmak amacıyla hazırlandı.

    Türkiye’deki oyuncularda kadınların oranı yüzde 53 

    28 milyon yetişkin oyuncunun yer aldığı Türkiye’deki sonuçlar da oldukça dikkat çekici. Son 12 ay içinde oyun oynamaya yeni başlayanların yüzde 73’ü kadınlardan oluşuyor[1]

    Dijital içerikleri tüketiminin yüksek olduğu Türkiye’de; oyun incelemeleri ve özetleri sırasıyla, yüzde 71’i ve yüzde 68 oranla en çok tüketilen içerikler olarak öne çıkıyor1 Türkiye’deki TikTok oyuncuları, sosyal medya deneyimleri ve oyun oynama alışkanlıklarına ilişkin tüm tüketici memnuniyeti kriterlerinde büyük farklarla listenin başında yer alıyor:

    • Oyuncuların yüzde 60’ı sosyal medyadaki reklamlardan sonra oyunları indiriyor1
    • Yüzde 59’u sosyal medyada önerilen oyunlar için harcama yapabiliyor1
    • Yüzde 66’sı da oyun topluluğuyla bağlantı kurmak için sosyal medyayı kullanıyor1

    TikTok Orta Doğu, Türkiye, Afrika, Pakistan ve Doğu Avrupa Oyun Sektörü Başkanı Sezer Değirmenbaşı şunları söyledi: “What’s Next: Oyun Trendleri Raporu da bize gösteriyor ki, TikTok gerçekten de oyun kültürü ve eğlencenin kesiştiği bir yer haline geldi ve bize hayatın her kesiminden oyunculara topluluklarını bulma, heyecan verici yeni yollarla keşfetme, bağlantı kurma ve yaratma fırsatı sunduğunu gösterdi. Biz de küresel oyun topluluğumuzun gücünü sergilemekten ve markaların yeni kitlelere ulaşmak için platformumuzdaki etkileşimden nasıl yararlanabileceğini göstermekten heyecan duyuyoruz”

    Provigil

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN