Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürLinkedIn’i daha etkili kullanmanın 7 yolu

    LinkedIn’i daha etkili kullanmanın 7 yolu

    LinkedIn, iş bulmak, kariyer fırsatları yakalamak, işe alım yapmak, çevrimiçi ilişkiler kurmak ve diğer hedeflerinizi gerçekleştirmek için iş dünyasından insanlarla görüşmek ve tartışmak gibi pek çok imkan sunan profesyonel çevrimiçi network oluşturma aracı olarak alanında tek olmasıyla her zaman değerini koruyan bir platform olarak dikkat çekiyor. Markalar perspektifinden baktığınızda içeriklerine dikkat çekmenin ve web sitenize daha fazla trafik çekmenin harika yollarından biridir. Peki, bu profesyonel sosyal medya platformundan en iyi şekilde yararlanıp yararlanmadığınızı nasıl anlarsınız? Kişisel profilinizi oluşturmak, profesyonellerden oluşan bir ağa dahil olmak ve işletmenizi tanıtmak için LinkedIn’i daha etkili bir şekilde kullanmanın yollarını bu yazımda bir araya getirdim.

    Kişisel web siteniz veya blogunuz için bir Profil Rozeti oluşturun
    Tamamlanan profilinizi kişisel web sitesi veya blog gibi başka yerlerde paylaşabileceğinizi biliyor muydunuz? Kendi kişisel web siteniz veya blogunuz varsa, genel LinkedIn profilinize bağlanan bir Profil Rozeti ekleyerek kişisel LinkedIn hesabınızı tanıtabilir ve profesyonel ağınızın büyümesine yardımcı olabilirsiniz. LinkedIn, aralarından seçim yapabileceğiniz birkaç farklı rozet tasarımına sahiptir, böylece web sitenizin stiline uygun olanı seçebilirsiniz.
    Bağlantı metnini LinkedIn profilinizdeki blog/web sitesi bağlantıları için optimize edin
    LinkedIn profilinizin İletişim Bilgileri bölümündeki Web Siteleri listesindeki varsayılan bağlantı metni bağlantılarını kullanmak yerine, bağlantı metnini değiştirerek bu bağlantıları profilinizi görüntüleyen kişiler için daha çekici hale getirebilirsiniz.Bu nedenle, görüntülediğiniz web sitesi bağlantılarına yapılan tıklamaları artırmak istiyorsanız, bu bağlantıların bağlantı metnini LinkedIn’in sunduğu standart seçeneklerden daha dikkat çekici bir içerikle değiştirin.
    Kayıtlı aramalardan yararlanın
    Muhtemelen bir kariyer hamlesi yapmak veya kariyerinize başlamak için profilinizi geliştiriyorsunuz. LinkedIn’de, kullanıcılar 10 iş aramasını ve üç kişi aramasını kaydedebilir. Arama yaptıktan sonra sayfanın sağ üst köşesinde bulunan “Aramayı Kaydet” butonuna tıklayarak kaydedebilirsiniz. Bu, aramayı daha sonra çalıştırmanıza ve günlük (yalnızca iş aramaları için), haftalık veya aylık e-posta hatırlatıcıları ve uyarıları almanıza olanak tanır.
    Becerileriniz için onay alın
    Becerilerinizi listeleyen iyi hazırlanmış bir LinkedIn profilinden daha etkileyici ne olabilir? Kişinin becerilerinin başkaları tarafından onaylanması.İnsanlar bir şeylerde ne kadar iyi olduklarıyla övünmekte iyidirler. Diğer insanlar becerilerinizden ve profesyonelliğinizden övgüyle bahsetmesi ise daha önemlidir. Bağlantılarınız, profilinizde listelediğiniz becerileri onaylayabilir ve profilinizde yer almamış olabileceğiniz beceriler için önerilerde bulunabilir. Ayrıca, güçlü yönlerinizi doğru bir şekilde tanımlamayan bağlantılarınız tarafından yapılan onayları veya profesyonel olmayan onayları da silebilirsiniz.
    LinkedIn Gruplarını kullanın
    LinkedIn Grupları ile diğer grup üyelerine ayda en fazla 15 mesaj gönderebilirsiniz. Bunun için 30 gündür LinkedIn üyesi ve 4 gündür de grup üyesi olmanız gerekiyor. Ayda 15 mesaj hakkına ilk mesajdan kaynaklanan yanıtlar ve sonraki konuşmalar dahil değildir. Grup üyelerine mesaj göndermenin yanı sıra, diğer grup üyelerinin profillerini de görüntüleyebilirsiniz. Sektörünüze veya uzmanlığınıza özel olarak uyan bir grup görmüyorsanız, kendi grubunuzu oluşturabilirsiniz . Bir grubun yöneticisi olmak, sizi bir endüstri düşünce lideri haline getirecek, güçlü bir topluluk ile ek blog içeriği fikirleri oluşturacak ve olası satışlar yaratacaktır.
    LinkedIn durum güncellemelerinizi Twitter’da paylaşın
    Uzmanlığınızı daha fazla sergilemenin iyi bir yolu, LinkedIn durum güncellemelerini Twitter’da paylaşmaktır. Bunu yaptığınızda, Twitter takipçileriniz de güncellemelerinizi görecektir. LinkedIn güncellemelerinizi Twitter’da yayınlarken , @mentions Twitter özelliğini kullanarak erişiminizi daha da artırabilirsiniz. Bir @mention, Facebook’ta bir etiket gibi çalışır. Kişinin veya şirketin LinkedIn profil adının ardından @ sembolünü kullanmanız yeterlidir. Adı geçen şirkete, onlardan bahsettiğiniz bildirilecek ve Twitter takipçileri de durum güncellemesini görebilecek.
    Şirket durumu güncellemelerini düzenli olarak yayınlayın
    Düzenli durum güncellemeleri yayınlamak, şirketinizin daha ilgi çekici görünmesini sağlar ve sürekli olarak yeni, taze içerik üreteceğiniz için daha geniş bir kitlenin ilgisini çeker. Şirketiniz zaten düzenli şirket durumu güncellemeleri yayınlıyorsa, LinkedIn’in durum hedefleme seçenekleriyle uğraşabilirsiniz. Yönetici, bu segmentasyon seçenekleriyle sektöre, şirket büyüklüğüne, konuma, dile, kıdeme ve şirket çalışanlarına göre belirli kitleleri hedefleyebilir. LinkedIn Hedefleme yaparken hedef kitlede en az 100 LinkedIn kullanıcısının olması gerektiğini unutmayın.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN