Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital Kültür2022’de 900 milyon fal yorumu yapıldı

    2022’de 900 milyon fal yorumu yapıldı

    Kuruluşundan bu yana 32 farklı ülkede çeşitli kategorilerde ilk 10’a girmeyi başaran süper eğlence uygulaması Kaave, 2022 yılını yüksek yorum oranlarıyla kapattı. Geçtiğimiz yıla oranla yorum sayısını yüzde 30 artırarak 900 milyon fal yorumladı.

    Yayınlandığı günden bu yana birçok pazarda büyük bir ivme yakalayan süper eğlence uygulaması Kaave, 2022 yılında da eğlence kategorisinde dünyanın her yerinde en çok tercih edilen uygulama oldu. Android, iOS ve Huawei platformlarında 50’den fazla ülkede aylık 7 milyon aktif kullanıcı tarafından tercih edilen Kaave, bu sene 25 milyondan fazla kez indirilerek başarısını kanıtladı. 6 dilde 900 milyon fal gönderimine ulaşan marka, 2022 yılında yenilikleriyle birlikte uygulama üzerinden 600 milyon kahve falı yorumladı.

    Uygulamayı yeni içeriklerle zengileştirmeye devam ettiklerini belirten kurucu ortağı Selin Sağol Sade, konuşmasına şöyle devam etti: Kendimizi kullanıcılarımızın günün her saati keyifli zaman geçirebileceği bir süper eğlence uygulaması olarak konumlandırıyoruz. Güncel ve trend içerikler, özgün temalarla durmadan yenileniyoruz.  Geçtiğimiz yıl, uygulamamıza Esmeralda karakterini ve özel hazırlanmış tarot destesini dahil ettik. Papatya Falı yorum türü ile eğlence çıtasını yükselttik. Son olarak tasarımı ve basımını üstlendiğimizi tarot kartlarının Türkçe ve İngilizce versiyonlarınıhazırlayarak Türkiye’de ve globalde satışa sunduk. Fiziksel ürünlerimizle Kaaveseverlere ulaşma stratejisi kapsamında 11 ülke 53 şehirde binlerce kullanıcıyla buluştuk. 2023 yılında da yeniliklerimiz tüm hızıyla devem edecek.” 

    “2023’te 1 milyardan fazla fal yorumlayarak kullanıcılarımızın keyfini artıracağız”

    Yeni dönemde uygulamayı Avrupa ve Amerika’da daha çok tanıtacaklarının altını çizen Sade, “Kurulduğumuzdan beri iç pazarın yanı sıra globali de oldukça önemsedik ve daha fazla kullanıcıya ulaşmak üzerine stratejiler belirledik. Kaave’yi her ülkeden ve kültürden kullanıcı ile bağlantı kurabilen bir uygulama hedefi her zaman önceliğimiz oldu. Bugün de hâlâ farklı kültürlere yönelik fal tiplerini uygulamaya eklemek için araştırmalarımız sürüyor. Kalıcılığı korumanın sırrının, kullanıcılarımızla kurduğumuz samimi diyalog ve uygulamamızı sürekli yenilemek olduğunu düşünüyoruz. Bu gerekliliklerle birlikte 2022’de başarımızı tescillediğimiz Ortadoğu’nun ardından Avrupa ve Amerika’da da uygulamamızı daha çok tanıtmaya başlayacağız. Yeni dönemde hız kesmeden yeni özellikler eklediğimiz Kaave’yi 2023’te 1 milyardan fazla fal yorumlayarak kullanıcılarımızın keyfini artıracağız” diye konuştu.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN