Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    GenelSatın aldığımız ürünleri karantinada nasıl kuracağız?

    Satın aldığımız ürünleri karantinada nasıl kuracağız?

    Yaklaşık 100 yıl önce görülen İspanyol Gribi’nin ardından Dünya, daha önce tanık olmadığı bir dönemin içinden geçiyor. Çin’in Wuhan şehrinde 2019 yılının sonlarında ortaya çıkan corona virüs, aradan geçen yaklaşık 3 aylık dönemin ardından Türkiye’de de kendini gösterdi. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de birçok iş kolu bu durumdan etkilendi. Okullarda eğitim evlere taşınırken, işyerleri de ‘Home Office’ kavramını benimsemek zorunda kaldı. Artık herkes birçok işin evden yürütülebileceği konusunda hemfikir.

    Home Office kavramı aslında uzun yıllardır hayatımızdaydı. Ancak, çoğu şirketin bu konuya mesafeli yaklaştığı da bir gerçek. İçinde bulunduğumuz bu zorunlu durumun bizlere yepyeni bir dünyanın kapılarını aralayacağı söyleniyor. Geleceğe dair kesin konuşmak şimdilik neredeyse imkansız, ancak beklentiler değişimin habercisi diyebiliriz. Biz şimdi gelelim evde yaşamaya.

    Yeni bir ürün aldık, nasıl kuracağız?

    Birçoğumuz evde vakit geçirmenin güzel yanlarını keşfettik. Yalnızca mecbur kaldığımız durumlarda evlerimizden çıkıp, günümüzün büyük bir kısmını evlerde geçiriyoruz. Ancak, başta gıda olmak üzere birçok ihtiyacımız da var. Gıda temini aslında işin biraz daha kolay tarafı. Satın almamız gereken birçok teknolojik ürün olabilir. Bu teknolojik ürünlerde önemli olan ise kurulum. Evlerden çıkamadığımız, mağazaların kapalı olduğu bu günlerde yeni bir ürün aldığımızda ne olacak? İşte bunun cevabını MediaMarkt veriyor. Alo Destek ve Uzaktan Kurulum Hizmetleri, karantinada yeni bir ürün alan tüketicilerin güvende hissetmesini sağlıyor diyebiliriz.

    Diyelim ki yeni bir akıllı telefon, tablet, laptop ya da bir oyun konsolu aldınız. Tüm bunları ilk defa kutusundan çıkaracağınızda kurulumu nasıl gerçekleştireceğinizi bilmek biraz kafa karıştırıcı olabilir ya da zaten yeni bir ürün satın almanın heyecanıyla ne yapacağınızdan emin olamayabilirsiniz. Bir bütçe ayırdığınız ürün ile ilgili hata yapmak da heralde en son isteyeceğiniz şeydir. Hangi kabloyu nereye bağlayacağınızı tam bilemediğiniz durumlarda en büyük istediğiniz cihazın ilk kurulumu konusunda size destek olacak birinin olmasıdır. İşte MediaMarkt‘ın hizmeti bu aşamada devreye giriyor.

    Alo Destek ne yapıyor?

    Aslında Alo Destek tam bir sesli kullanım kılavuzu. Telefonun diğer ucundan size cihazınızın tüm bağlantıları yaptırılıyor. Size yalnızca söylenenleri uygulamak kalıyor. MediaMarkt tüketicisinin tüm cihaz bağlantılarını yaptırmasının yanında ilk kurulum adımlarını da onunla birlikte gerçekleştiriyor. Yani, MediaMarkt’tan yeni bir ürün satın aldığınızda, ürününüz eve geldikten sonra tek yapmanız gereken Alo Destek’i aramak. Cihazınızın tüm internet bağlantıları bu sayede yapıldığı gibi, akıllı telefon ve tablet gibi cihazlarda yüklemek istediğiniz uygulamalar için de yine Alo Destek üzerinden yardım alabiliyorsunuz. Telefonu kapattığınızda tüm ayarlarınız yapılmış ve cihazınız kullanıma hazır oluyor. Size ise yalnızca bunun tadını çıkarmak kalıyor.

    Bu hattın bir diğer güzel yanı ise bilgilendirici olması. Büyük bir heyecanla satın aldığınız cihazınızın tam olarak nasıl kullanılacağından emin olmayabilirsiniz. Belki mağazaya gitseniz, oradaki yetkililerin size tüm bunları A’dan Z’ye anlatacağını düşünebilirsiniz. Ancak telaşlanmayın. Alo Destek, cihazınızın kullanımı ile ilgili de sizin yanınızda. MediaMarkt, Alo Destek’i arayan tüketicilerine satın aldıkları cihaz ile ilgili kısa bir eğitim de veriyor.

    Özetleyecek olursak, MediaMarkt’ın internet sitesinden şimdiye kadar satın almayı çok istediğiniz bir teknolojik cihazı, içinde bulunduğumuz dönemi düşünmeden satın alabilirsiniz. Satın aldıktan sonra yapmanız gereken ilk şey tabii ki ürününüzün eve gelmesini beklemek. Teslimat tamamlandıktan sonra ise sıra Alo Destek’i aramaya ve Uzaktan Kurulum Hizmeti konusunda destek talep etmeye geliyor. Bu arada aramanız gereken numara: 0850 222 1 500.

    Telefonun diğer ucundan dakikalar içinde cihazınızın kurulumuna yardımcı olunacak, ayrıca cihazınızın nasıl kullanıldığı ile ilgili de kısa bir eğitim alacaksınız.

    Tüm bunların sonunda sizin tek yapmanız gereken satın aldığınız ürünün tadını doyasıya çıkarmak.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN