Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürTeknoloji alışverişlerinde yorulma, “keyfine bak”!

    Teknoloji alışverişlerinde yorulma, “keyfine bak”!

    Teknoloji alışverişi yaparken nelere dikkat ediyorsunuz? Sevdikleriniz için hangi teknoloji ürünlerini satın alıyorsunuz? İnternetten mi yoksa mağazadan mı alışveriş yapmayı tercih edersiniz? Teknoloji alışverişi deyince ilk aklımıza gelen sorular bunlar. Peki siz teknoloji alışverişini nasıl yapmayı tercih ediyorsunuz?


    Media Markt müşterileri artık keyfine bakacak!

    Teknoloji alışverişi yapmak benim için oldukça keyifli bir süreç. Sizi bilmem ama ben özellikle mağazaya gidip, uzun uzun ürünleri incelemek ve satış danışmanlarından bilgi alarak alışveriş yapmayı daha çok seviyorum. Teknoloji marketler gerçekten hepimiz için gitmesi görmesi kurcalaması eğlenceli, şenlikli yerler. Özellikle MediaMarkt, her gidişimde yüzlerce ürün denediğim ve saatlerce vaktimi geçirdiğim bir mağaza. Her aradığım ürünü de kolaylıkla bulabiliyorum. MediaMarkt’ta bütün bu kolaylığı sağlayan ve alışveriş deneyimini her geçen gün iyileştiren çalışkan bir ekip var. Üstelik bu çalışmalar ve kazanılan başarılar yeni reklam kampanyasına da ilham vermiş. MediaMarkt’ın teknoloji alışverişini daha keyifli hale getirecek yeni reklam kampanyası  Keyfine Bak, MediaMarkt tan bahsediyorum. TBWA\Istanbul tarafından hazırlanan ve “Keyfine Bak, MediaMarkt” sloganıyla yola çıkılan kampanyada, MediaMarkt’ın sağladığı keyifli ve güvenli alışveriş deneyimi vurgulanıyor.  Kampanya hazırlık sürecinde müşterilerin teknoloji alışverişi deneyiminin daha keyifli hale getirilebilmesi için uzun bir hazırlık süreci yapılmış ve kampanya ajans tarafından çalışılmaya başlanmışve ortaya bol şenlikli bir reklam filmi çıkmış.

    Keyifli ve güvenli alışverişin adresi Media Markt

    Yeni kampanya hakkında Media Markt ekibi ile görüştüm ve kampanyanın çıkış hikayesini dinledim. MediaMarkt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım, “MediaMarkt olarak attığımız her adımın temelinde müşteriyi mutlu etmek yatıyor.diyerek, kampanyanın çıkış noktası hakkında bilgi verdi. Yenal Gökyıldırım, kampanyann hazırlık sürecini şu şekilde anlattı:  “Yeni iletişim kampanyamız “Keyfine Bak, MediaMarkt” için Mayıs ayında çalışmalara başladık. Kampanyanın hazırlık sürecinde genç, yaşlı, beyaz yakalı, esnaf, öğrenci, emekli, ev kadını gibi çok farklı tüketici profillerinin teknoloji ve elektronik alışverişi alışkanlıklarına baktık. Eylül ayında kreatif ajans konkurumuzun da tamamlanmasıyla gaza basarak 16 Ekim’de yeni iletişim kampanyamız “Keyfine Bak, MediaMarkt” ile tüketicilerimizin karşına çıktık. MediaMarkt olarak attığımız her adımın temelinde müşteriyi mutlu etmek yatıyor. “Yeni reklam filmimizde de bunu son derece renkli, dinamik bir şekilde anlattık. Her zaman odağımızda olan yüksek müşteri memnuniyet performansı sayesinde tüketicinin kendini güvende hissetmesini sağlıyor, çözüm üretiyor, fark yaratıyor, bazen çok zor olabilen elektronik alışverişlerinde ve servislerinde her zaman yanında olduğunu müşterilerimize derinden hissettirmeye çalışıyoruz. Yeni reklam filmimizde; MediaMarkt’ta tüketicinin endişe duymayacağı, strese girmeyeceği, tam tersine alışveriş etmekten keyif aldığını gösteren unsurları ön planda tutmaya çalıştık.”

    Teknoloji alışverişi yapmayı seviyoruz

    Reklam kampanyasının hazırlık sürecinde müşteri deneyimi konusunda çalışmalar yapıldığı ve müşteri memnuniyeti skorlarını arttırdıklarını anlatan MediaMarkt Pazarlama & Kurumsal İletişim Direktörü Çağanur Atay Uçtu, kampanya fikrinin doğuşunu şu sözlerle anlattı:  “2015 yılında başladığımız “Gülmek Sana Yakışıyor” iletişim kampanyamızla çok güzel sonuçlara imza attık. 2018’e geldiğimizde içinde açık ara liderlik yocluluğumuzda emin adımlarla ilerlediğimiz ve müşteri deneyimi dönüşüm projesinin başarılarının meyvesini almaya başladığımız dönemde, bu değişen gündemimizi tüketicilerimize aktaracak yeni bir iletişim yolu ihtiyacı doğurdu ve kolları sıvadık. Brief’i oluştururken MediaMarkt Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörlüğüne bağlı ve müşteriye teeam eden her bir ekibimizi sürece kattık. CRM departmanımızdan verilerimizi, Müşteri Deneyimi Departmanımız’dan yürütmekte olduğu Müşteri Yolculuğu Haritalandırma projesinden çıkan datalardan yola çıktık. Üzerine bir dizi araştırma yaptırdık ve gördük ki teknoloji alışverişinin tüketicilerde büyük bir keyif yaratıyor. Ancak, bu keyfin gerçekleşmesi için bu süreçte  stres yaratan bazı unsurların olmaması gerekiyor. Aldığımız bu datalarla önce süreçlerimizi iyileştirdik ve müşteri deneyimi skorlarımızı 1,5 yılda iki katına katladık. Sonra da MediaMarkt olarak stres yaratan unsurların herbirini gideren, alışveriş keyfinin önündeki bariyerleri kaldıran hizmet ve güçlerimizi listeledik. Bu da bizi kampanyamızın insight’ına götürdü.

    Bu insight’tan yola çıkarak yeni iletişim stratejimizi MediaMarkt’ta yapılan alışverişin stressiz ve keyifli olması üzerine oluşturduk. Bunu destekleyen mağazalarımızı, personelimizi, çok kanallı çözümlerimizi ve hizmetlerimizi entegre eden bütünleşik bir iletişim planı hazırladık. Keyfine Bak MediaMarkt yolculuğuna başladık! Sürprizlerimizle fark yaratmaya ve tüketicilerimizin rakipsiz adresi olmaya devam edeceğiz.”

     

     

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN