Avrupa’nın bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt’ın online alışveriş deneyimini kişiselleştiren “House of AI” projesi, Felis Ödülleri’nde üç farklı kategoride ödüle layık görüldü.
MediaMarkt, öncü yapay zekâ entegrasyonlarını içeren House of AI projesiyle, 2024 Felis Ödülleri’nde “Teknoloji Odaklı Marka Deneyimi”, “Mesajlaşma” ve “Metaverse, NFT, Yeni Gerçeklikler ve Gelişen Teknolojiler” kategorilerinde üç ayrı ödül aldı. House of AI projesinin aldığı ödüller, MediaMarkt’ın tüketici deneyimini zenginleştirme ve teknolojiyi etkili bir şekilde kullanma konusundaki başarısını gözler önüne seriyor.
“Deneyim Şampiyonluğu” vizyonuyla yola çıkan MediaMarkt, alışveriş deneyimini zenginleştirmek, hızlandırmak ve kişiselleştirmek amacıyla yapay zekâ gibi yeni ve öncü teknolojileri tüketicilerin kullanımına sunuyor. MediaMarkt’a altın ödül getiren “House of AI” projesi kapsamındaki Anne AI, Yeni Yıl Hediye AI ve Sevgililer Günü Hediye AI gibi GPT-4 destekli hediye bulucular, online alışveriş deneyimini iyileştiriyor.
MediaMarkt online alışveriş deneyimini daha kişisel ve akıcı hale getirmek amacıyla GPT-4 altyapısına sahip hediye ve ürün bulucuları tüketicilerin kullanımına sunmaya devam ediyor. MediaMarkt’ın hediye ve ürün bulucuları sayesinde tüketiciler, arama sonuç sayfalarını tek tek incelemekle zaman kaybetmeden, MediaMarkt’ın geniş son teknoloji ürün yelpazesinde ihtiyaç duydukları spesifik ürünü en zahmetsiz şekilde bulabiliyor.