Canon, Keypoint Intelligence’ın Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Servis Mükemmelliği Pacesetter Ödülü’ne layık görüldü.
Batı Avrupa ve Kuzey Amerika’daki lider baskı tedarikçilerinin karşılaştırıldığı raporda, Canon’un olağanüstü hizmet ve destek stratejisi ile cihazlarının servis kolaylığını artırmaya yönelik yenilikçi yaklaşımı vurgulanıyor. Ayrıca raporda, son müşterilerinin arıza süresini azaltmaya ve sorunları hızla çözmeye yardımcı olan basitleştirilmiş cihaz tasarımı, modern araçları, tahmine dayalı analitiği ve eğitim programları için Canon hakkında övgü dolu sözler yer alıyor.
Keypoint Intelligence’ın İşyeri Ekibi Grup Direktörü Deborah Hawkins: “Yazıcılar ve MFP’ler birçok iş sürecinin vazgeçilmez araçları olarak konumlanıyor. Yetersiz destek nedeniyle oluşan iş kesintisi sürelerinin minimumda tutulması da hayati önem taşıyor. Servis Mükemmelliği konusundaki Pazar Gözlemleri araştırmamız, Canon’un çalışanların ve kuruluşların verimliliklerini sürdürmeleri için sunduğu ileriye dönük ve etkili bir hizmet teklifiyle Servis Mükemmelliği BLI 2024-2025 Pacesetter Ödülü’nü hak ettiğini gösteriyor” dedi.
Raporda övgüye değer bulunan diğer önemli konular arasında Canon’un değerlendirilen rakipleri karşısında en yüksek puanı alan sürdürülebilir uygulamaları yer alıyor. Canon, müşteriler için önemi giderek artan bir unsur olarak cihazların, yedek parçaların ve sarf malzemelerinin yeniden üretimi, yeniden kullanımı ve onarımı için kapsamlı bir stratejiye sahip olmasıyla rakiplerinden ayrışıyor. Ürün perspektifinden bakıldığında imageRUNNER ADVANCE ES serisi, döngüselliklerini artırmak isteyen müşteriler için “sıfır ürün gibi” yeniden üretilmiş örnekler arasından öne çıkan bir ürün olarak vurgulanıyor.