400 dolar harcayıp uygulama yaptılar, 4 kıtaya yayıldılar

0

Sekiz üniversite öğrencisinin 6 aylık sürede geliştirdikleri ve Eylül ayı itibariyle yayınladıkları sokak basketbolu uygulaması Chember, 3 ayda 15 bin kişi tarafından indirildi ve 4 kıtaya yayıldı…

Pandemide kısıtlama sürecini sokak basketbolu ihtiyaçlarını ve sorunlarını çözmek amacıyla Cehmber projesini geliştirerek değerlendiren sekiz üniversite öğrencisi, startup projeleri için “melek yatırımcı”larla görüşmelere başladı.

6 aylık sürede 400 dolarlık yatırımla hayata geçirdikleri Chember, Eylül başı itibariyle Google Play Store ve App Store’da yayınladı. Yayınlanmasından sonraki ilk üç hafta içerisinde Chember mobil uygulaması 10.000 kullanıcıya ulaştı. Şu anda ise; 4 farklı kıtada var olan 15000 kullanıcıları ile büyümeye devam ediyorlar.

Kanada, ABD, Kolombiya, Meksika, Çin, Tayland, Fransa, Almanya, Portekiz, İsveç, İspanya Polonya gibi ülkelerden Chember uygulamasına yeni sahalar eklenmeye başladı.

Sokak basketbolu için gençlerin saha bulamama, maç organize edememe gibi sorunlarla karşılaştıklarını belirten Chember Kurucu Ortaklarından Bora Demiral, “Chember, çevrenizdeki sokak basketbolu topluluklarına bağlanmanızı sağlayan bir mobil uygulama. Chember üzerinde yakınınızdaki sahaları oturduğunuz yerden keşfedebilir, oynayabileceğiniz ve zevkinize uyan maçları anında bulabilir, sokak basketbolu profilinizi oluşturabilir ve oyuncularla bağlantıda kalabilirsiniz” diye konuştu.

Sokak basketbolu haritasına 3 ayda 2500 saha eklendi

Oyunun en dikkat çeken özelliklerinden birisi ise; sokak basketbolu haritası olması. Bugüne kadar bu haritaya kullanıcılar tarafından 2500’ün üzerinde saha eklendiğini ve tüm sahaların ışıklandırmasından, potalarının sağlamlığına kadar profillere eklenebildiğinin altını çizen yapımın CTO’su Ege Çavuşoğlu, “Herhangi bir sorunda ise Chember ekibi raporlarınızı her gün inceliyor. Uygunsuz içerikler de ekibimiz tarafından derhal engelleniyor” dedi.

Cevap bırakın