OPPO 4. sıradaki konumunu 2022 ilk çeyreğinde de korudu

0

OPPO, Canalys verilerine göre orta ve üst düzey pazarlarda istikrarlı büyümesini sürdürerek 2022 yılının ilk çeyreğinde dünyanın dördüncü en büyük akıllı telefon markası konumunu korudu.

OPPO, Canalys verilerine göre orta ve üst düzey pazarlarda istikrarlı büyümesini sürdürerek 2022’nin ilk çeyreğinde dünyanın dördüncü en büyük akıllı telefon markası konumunu korudu. Yılın ilk çeyreğinde akıllı telefon pazarının global olarak küçülmesine rağmen, ürün inovasyonları ve devam eden Ar-Ge yatırımlarıyla OPPO, Batı Avrupa’da ve diğer gelişmekte olan pazarlarda istikrarlı büyümesini sürdürüyor. OPPO, önceki çeyrekte, şirketin kendi tasarımı ilk NPU’su olan MariSilicon X ile donatılmış son teknoloji amiral gemisi Find X5 Serisini piyasaya sunmuştu…

OPPO, 2022’nin ilk çeyreğinde Avrupa akıllı telefon pazarında beşinci sırada yer aldı. Avrupa pazarına 2018’de giren OPPO, yerel pazara daha iyi hizmet sunabilmek için operatör iş kolunu genişletti ve aktif olarak Ar-Ge’ye yatırım yaparak farklı amiral gemisi ürünler sunmaya yönelik çalışmalar yürüttü. Son teknoloji amiral gemisi Find X5 Serisi, şirketin ilk katlanabilir amiral gemisi Find N, 150W ve 240W SUPERVOOC hızlı şarj teknolojileri dahil olmak üzere OPPO birçok uluslararası ödül kazandı. Orta ve üst düzey ürünleriyle büyük beğeni kazanan OPPO, yıllık bazda %4’lük bir büyüme yakalayarak Batı Avrupa’daki satış rakamları açısından dördüncülüğünü korurken 12 ülkede bölge pazarında ilk beşte yer aldı.

Batı Avrupa’da OPPO önceki yıla göre Almanya’da %415, İrlanda’da %258, Belçika’da %217, İsviçre’de %82 ve İngiltere’de %53 büyüme göstererek güçlü bir performans sergiledi. Bunlara ek olarak OPPO, Macaristan pazarına girdikten sonra kısa bir süre içinde %1395’lik bir yıllık büyüme elde ederek pazarın dördüncü en büyük akıllı telefon üreticisi haline geldi.

Cevap bırakın