MediaMarkt Türkiye ve İsveç Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Çağanur Atay Uçtu, MediaMarkt Türkiye’de e-Ticareti de yönetecek

0

MediaMarkt’ın global vizyonu doğrultusunda Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü, e-Ticaret Direktörlüğü ile tek çatı altında birleştirirken MediaMarkt Türkiye’de gerçekleştirdiği başarılı çalışmalarla ve bir süredir MediaMarkt İsveç’in de Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörlüğünü üstlenen Çağanur Atay Uçtu’ya bu düzenlemeyle yeni bir görev daha verildi. Atay Uçtu bundan böyle MediaMarkt Türkiye Pazarlama, Kurumsal İletişim ve e-Ticaret Operasyonlarından Sorumlu İcra Komitesi Üyesi olarak görev alacak. Çağanur Atay Uçtu aynı zamanda MediaMarkt İsveç Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü görevini de sürdürecek.

Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt’ın Türkiye organizasyonunda MediaMarkt Türkiye İcra Komitesi Üyesi ve MediaMarkt Türkiye ve İsveç Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü olarak sorumluluk alan Çağanur Atay Uçtu’ya yeni bir görev daha verildi. Müşteri odaklı dönüşümün ve ticari faaliyetlerin tüm dünyada dijitale odaklandığı bir dönemde MediaMarkt global vizyonu doğrultusunda Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü’nün, e-Ticaret Direktörlüğü ile tek çatı altında yönetilmesine karar verilmesiyle Türkiye’de Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü olarak görev alan Çağanur Atay Uçtu artık MediaMarkt Türkiye’de e-Ticaret’i de yönetecek.

Çağanur Atay Uçtu, 1 Ağustos 2020 tarihi itibarıyla MediaMarkt Türkiye İcra Komitesi Üyesi, MediaMarkt Türkiye Pazarlama, Kurumsal İletişim ve e-Ticaret Direktörü ve MediaMarkt İsveç Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü olarak görevine devam edecek.

Müşteri odaklı dönüşüm projesinde önemli bir rol üstlendi

2015 yılından bu yana MediaMarkt’ta görev alan Çağanur Atay Uçtu, MediaMarkt Türkiye’nin müşteri odaklı dönüşüm sürecinde önemli bir sorumluluk üstlendi ve bu alanda Türkiye’de yapılan çalışmaların, globale ihraç edilmesinde önemli bir örnek teşkil etti. Tüm şirket organizasyonunun müşteri temelli bir yaklaşımla dizayn edilmesini sağlayan Atay Uçtu, MediaMarkt Türkiye’nin sadece satış öncesi bilgilendirme kanallarını değil, satış süresince olan ve satış sonrasında da devam eden çağrı merkezi ve müşteri deneyimi departmanlarını ve CRM departmanlarını toplu yöneten bir organizasyon olmasına önemli katkılar sağladı.

E-Ticaret kanallarındaki büyüme dikkat çekiyor

Bugün MediaMarkt Türkiye’nin son dönem verilerine bakıldığında da e-ticaret kanallarındaki büyümenin hem Türkiye’de hem de globalde dikkat çektiği görülüyor. COVID-19 pandemisi nedeniyle mağazaların uzun bir dönem boyunca kapalı kaldığı süreçte ilk önce iletişim dilini şekilde “Tüm Elektronik İhtiyaçlarınız için MediaMarkt” olarak değiştiren MediaMarkt, pandemi sürecinde mediamarkt.com.tr’de sağladığı yedi kat büyüme ile globaldeki tüm MediaMarkt ülkeleri arasında en fazla büyüyen ülke oldu.

Cevap bırakın