Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürGoogle Cloud, Call Center Studio'yu güçlendiriyor

    Google Cloud, Call Center Studio’yu güçlendiriyor

    Google Cloud, Şikago ve Türkiye’de Ar-Ge merkezi bulunan çağrı merkezi yazılım sağlayıcısı Call Center Studio’yla bir iş birliğine girdi.

    İş birliği kapsamında Call Center Studio güçlendirilerek Google Cloud üzerine kurulu bulut tabanlı bir çağrı merkezi platformu geliştirilecek. Call Center Studio, bulut tabanlı çağrı merkezinin kullanıma sunulmasıyla birlikte Türkiye’de Google Cloud üzerine kurulu ilk çağrı merkezi yazılımlarından biri haline gelecek.

    Günde iki milyon dakika ve bir milyonun üzerinde mesajı işleyen Call Center Studio’nun, iş birliğiyle birlikte 34 ülkede 600’den fazla müşteriye hitap edebilecek kapasiteye erişmesi hedefleniyor.

    Google Cloud platformu sayesinde hayatımıza giren Call Center Studio, Google Cloud’un altyapısıyla desteklenen güçlü bağlantı seçenekleri sayesinde müşterilerine zamandan tasarruf eden gelişmiş hizmetler sunabiliyor. Call Center Studio, sahip olduğu bu çözümlerle birlikte küresel ölçekte trafiği yönetebilecek güce ve altyapıya sahip olarak konumlanıyor. Elinde bulundurduğu güç ve altyapı sayesinde talebe göre hızlı ve sorunsuz bir şekilde ölçeklenebiliyor ve böylelikle tatiller gibi yoğun trafik dönemlerinde kullanıcılarına üst düzey fayda sağlamaya devam ediyor.

    Call Center Studio, gerçek zamanlı ve tahmine dayalı analitik çözümleriyle içgörüler elde etmek için BigQuery’yi de bünyesinde bulundurarak platformun, iş büyümesi için daha bilinçli kararlar almasına olanak tanıyor. Bu süreçte büyük bir rol oynayan BigQuery ise, kullanıcıların kuruluş içindeki analitik içgörülere güvenli bir şekilde kolayca erişebilmesine ve paylaşabilmesine olanak sağlıyor.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN