Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerSosyal MedyaTwitter, yeni alışveriş özelliği Product Drops’un pilot uygulamasını duyurdu

    Twitter, yeni alışveriş özelliği Product Drops’un pilot uygulamasını duyurdu

    Twitter alışveriş özellikleri ailesi büyüyor. Twitter, Twitter’daki hareketli alışveriş gündeminden ilham alan başka bir alışveriş özelliğini duyuruyor. Bu sefer odaktaki konu ise indirimler. Yeni özelliğin ismi Product Drop.

    İnsanlar her gün ürünler ve ürün indirimleri hakkında konuşmak için Twitter’a geliyor. Product Drops, alışveriş yapanların kendileri için en önemli olan lansmanlardan haberdar olmalarını sağlayacak ve markalara, alışveriş yapanların büyük ürün anlarında ilgisini çekmenin yepyeni bir yolunu sunacak.

    Product Drops, satıcıların bir sonraki en büyük lansmanını yapmalarına ve yerel olarak Twitter’da daha fazla ürün ayrıntısı göstermelerine olanak tanıyan en yeni Twitter alışveriş özelliği. Ve – bu, indirimleri kaçıran müşteriler için büyük bir özellik – çünkü bu özellik, alışveriş yapanların doğrudan Twitter’da yaklaşan indirimler için hatırlatıcılar ayarlamasına olanak tanıyor.

    Product Drop’ları özel kılan şeylerden biri şu: Ticaret yapanlar Product Drop’ları kullandığında, Tweet Beğenilebilir, RT’lenebilir, QTed’lenebilir, DM veya metin yoluyla paylaşılabilir ve bir standart gibi Yer İşareti Eklenebilir. Tweet ve ek güçlendirme için tanıtılabilir. Bu, onu alışveriş yapanlar ve – ticaret yapanlar için – büyük ürün anlarında daha fazla etkileşim ve farkındalık yaratma potansiyeline sahip kılacak. Artık Twitter’da alışveriş yapanlar, zaman çizelgesindeki düşüşleri keşfetme ve aynı yerden satın alma için net bir yola sahip olma yetkisine sahip olabilecek. Twitter, Product Drop’ları @Dior ve @unionlosangeles ‘in de dahil olduğu seçkin iş ortaklarıyla test ediyor.

     

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN