Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürDigitalTalks İlkbahar21’de konuşan Çağanur Atay Uçtu: “Türkiye’de tüketici elektroniği sektörü yüzde 31...

    DigitalTalks İlkbahar21’de konuşan Çağanur Atay Uçtu: “Türkiye’de tüketici elektroniği sektörü yüzde 31 büyüdü.”

    DigitalTalks İlkbahar21 etkinliği kapsamında “Perakendenin Gelişimi ve Hızlı Ticaretin Yükselişi” başlıklı oturuma konuşmacı olarak katılan MediaMarkt Türkiye Pazarlama, Kurumsal İletişim & E-ticaret Direktörü Çağanur Atay Uçtu, sektördeki büyümeye işaret etti.

    MediaMarkt Türkiye Pazarlama, Kurumsal İletişim & E-ticaret Direktörü Çağanur Atay Uçtu, DigitalTalks İlkbahar-21 adlı online etkinliğin “Perakendenin Gelişimi ve Hızlı Ticaretin Yükselişi” başlıklı oturumuna konuşmacı olarak katılarak çeşitli bilgiler paylaştı.

    DigitalTalks YouTube kanalında canlı yayınlanan oturumda Uçtu, “13 ülke ve 1000’i aşkın mağazası olan global bir tüketici elektroniği devi olarak pandeminin ülkeler üstü etkilerini yaşadık. Çok fazla kötü durum senaryosu hazırlarız ama biri çıkıp da ‘900 mağazayı kapatıp sadece e-ticaretten iş yapacaksınız’ dese büyük ihtimalle inanmazdık. Bu noktada 2016’dan beri başlattığımız müşteri odaklı dijital dönüşüm projesi bu noktada bize büyük kolaylık sağladı. Dönüşümü ve değişimi yönetecek şekilde birçok adımı önden atmıştık, temelleri daha da güçlendirerek süreci başarıyla yönettik. Bundan sonrası için de aynı şekilde devam edeceğiz…” dedi.

    “Türkiye’de tüketici elektroniği sektörü yüzde 31 büyüdü”

    “MediaMarkt olarak Türkiye’de 10 hafta süresince mağazalarımızı kapalı tuttuk. Tüketici elektroniğinde tüm dünyada genel olarak pazar büyüdü. Bilgisayar, sağlık, kişisel bakım gibi alanlarda hızlı bir büyüme kaydedildi” diyen Uçtu sözlerini şöyle sürdürdü:
    “Evden okul, çalışma, evde eğlence, temizlik, sağlık, kişisel hijyen gibi konular herkesin gündemine düştü ve Türkiye’de tüketici elektroniği sektörü yüzde 31 büyüdü. MediaMarkt Türkiye olarak bizler de ciro bazında yüzde 45’lik büyüme yaşadık…”

    Büyümenin istisnasız tüm sektörde görüldüğünün altını çizen Uçtu, “Güven, kolaylık, bilgilendirilebilmek ve satış sonrası hizmetin en az fiyat kadar önemli. Online’ın en az mağaza kadar güçlü bir şekilde konumlanması stratejilerimiz arasında. Bu kapsamdaki beklentilere en iyi şekilde yanıt vermeye devam edeceğiz…” diyerek sözlerini tamamladı.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN