Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerOyunBose küresel LOL espor etkinliklerinin resmi kulaklık partneri oldu

    Bose küresel LOL espor etkinliklerinin resmi kulaklık partneri oldu

    Bose, LoL Espor’un küresel etkinlikleri Dünya Şampiyonası, Sezon Ortası Turnuvası ve All-Star Etkinliği’nin resmi kulaklık partneri oldu.

    LoL Espor’un küresel etkinliklerinin resmi kulaklık partneri Bose, 25 Eylül – 31 Ekim tarihlerinde Çin’in Şanghay şehrinde gerçekleşecek 2020 League of Legends Dünya Şampiyonası’ndan başlayarak SoundComm adlı profesyonel kulaklıklarını oyunculara, koçlara, hakemlere ve prodüksiyon ekibine verecek.

    LoL Espor tarafından kullanılacak ilk gürültü engelleyici kulaklık olan SoundComm, oyun içi seslerin net olmasını, oyuncular arasındaki iletişimin aksamamasını, hakemlerin duyuşunun net olmasını ve bu sayede karar almalarının ideal boyuta ulaşmasını sağlayacak. Tüm bunlar, Riot Games’in etkinliği izleyen taraftarlara en iyi ses deneyimini sunmasına yardım edecek.

    Bu iş birliğiyle birlikte Bose, League of Legends Esporu dünyasına adım atarken, küresel markaların LoL Esporu’na olan ilgisi günden güne artmaya devam ediyor. Bose ortaklığıyla birlikte küresel LoL Esporu’nun sponsorluk havuzunda güncel olarak Spotify ve Cisco yer alırken,Riot Games geçmiş dönemlerde Mastercard, Louis Vuitton, Dell Alienware, Unilever AXE, Red Bull, OPPO, State Farm ve Secretlab gibi dev markalarla farklı alanlarda partnetlikler hayata geçirmişti.

    Bose ve LoL Espor birlikte çalışarak “Sounds of the Game” içeriğiyle, LoL Esporu’nun maçlar sırasındaki takım dinamiğini taraftarlara anlatacak. Bunun yanı sıra Bose, oyunculara sesin neden rekabetçi League of Legends için vazgeçilmez olduğunu göstermek adına onları kulaklığın ötesine götüren yeni bir içerik serisi geliştirecek.

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN