Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Satın Alma RehberiTüketiciler mağazalarda daha çok teknoloji talep ediyor

    Tüketiciler mağazalarda daha çok teknoloji talep ediyor

    1491291520_EF2A9455

    Her iki tüketiciden biri mağaza içinde ücretsiz WiFi hizmeti sunulmasını talep ederken, mobil uygulamalar aracılığıyla kişiselleştirilmiş teklifler bekleniyor…

    Avrupa’nın bir numaralı yeni nesil elektronik perakende markası MediaMarkt, tüketicilerinin taleplerini dinleyerek mağazalarında uyguladığı son teknoloji çözümlerle müşterilerinin yüzünü güldürmeye devam ediyor.

    Yapılan araştırmaya1 göre, fiziksel mağaza ziyaretçilerinin neredeyse yarısı (yüzde 46) ücretsiz WiFi hizmeti talep ediyor. Bu talebi duyan ve buna yönelik aksiyon alan MediaMarkt, tüm mağazalarında tüketicilerin kendilerini evlerinde gibi hissetmeleri için mağaza içinde ücretsiz internet bağlantısı sunuyor. Bununla birlikte, MediaMarkt mağazalarında tüketicilerin alışveriş haricinde de vakit geçirebilecekleri ve WiFi hizmetinden faydalanabilecekleri özel oturum alanları ve eğitim masaları bulunuyor.

    4 kişiden 3’ü kişiye özel hizmet bekliyor

    Accenture Interactive’in yaptığı araştırmaya2 göre, her 4 tüketiciden 3’ü kişiye özel hizmetler sunan perakendecileri tercih ettiğini söylüyor. MediaMarkt, mobil uygulamasını indiren kullanıcılara özel teklif ve hizmetleri ileterek tüketicileri, en yakın MediaMarkt mağazalarında ilgilerini çekebilecek fırsatlarla buluşturuyor. Ek olarak, belirli mağazalarında o mağazanın sürekli ziyaretçilerine özel gece 12’ye kadar süren “Biz Bize Özel İndirim Geceler”ine davet ediyor. Kişiye özel fırsatlar sunulmasını sağlayan MediaMarkt Türkiye mobil uygulaması, şu ana kadar yaklaşık 600 bin kez indirildi ve 100 binden fazla aktif kullanıcıya sahip.

    1491291523_EF2A9493

    Online satın alıp, mağazadan teslim alma eğilimi artıyor

    Yapılan araştırmalar ziyaretçilerin uzaktan sipariş ettikleri ürünü mağazadan gelip almayı arzu ettiğini ortaya koyuyor. Yapılan bir başka araştırmada3 tüketicilerin yüzde 92’sinin birden fazla kanaldan rutin olarak alışveriş yaptığı, yarısından fazlasınınsa (yüzde 57,5) en az bir kez satın aldığı ürünü mağazadan teslim almayı tercih ettiği görüldü.

    Tüketici memnuniyetini ilk sırada tutan MediaMarkt Türkiye, online alışveriş yapıp ürünü mağazadan teslim almak isteyen tüketiciler için “Pick-up” uygulamasını geçtiğimiz sene başlattı. Halihazırda internetten yapılan satışların yaklaşık yüzde10‘u mağazadan teslimat süreci ile sonlanıyor.

     

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN