Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    Dijital KültürPinterest sansasyonel bir reklam kampanyasına hazırlanıyor

    Pinterest sansasyonel bir reklam kampanyasına hazırlanıyor

    pinterest-media-trend

    Sosyal ağ şirketi, yürütülecek reklam kampanyası ile ‘ben bir sosyal ağ şirketi değilim’ diyecek…

    Teknoloji dünyasında sosyal medyanın çarpıcı bir öneme ulaştığı aşikar. Bu alanda zirvenin sahibi ise 1 milyarın çok üzerindeki ‘aktif’ kullanıcı sayıları ile Facebook ve YouTube. Onları Instagram, Twitter gibi diğer popüler platformlar izliyor. Biraz daha geri planda kalsa da Pinterest de yoğun talep gören sosyal medya mecraları arasında konumlanıyor; ancak yürüteceği yeni reklam kampanyası ile daha farklı bir noktada ele alınmak istiyor gibi görünüyor…

    Pinterest’in bu yaz başlayacak ABD çapındaki reklam kampanyasında bilboard’lardan dergilere birçok alanda boy göstereceği belirtiliyor. Detay ise sosyal ağ olarak değil de ‘gerçek hayattan fikirler alınan bir platform’ olduğunu ifade etmeye hazırlanması. İlgi çekici ve anlaşılması zor bir kavram gibi görünüyor ama şirket açıklamasına göre aslında son derece basit bir temele dayanıyor…

    Ekran_Resmi_2017-04-24_18_47_48

    Pinterest’in CEO’su Ben Silbermann, insanlara ilham veren şeylerin hatırlandığı bir platform olarak anılmak istediklerini belirtiyor. İlham bu noktada anahtar öneme sahip…

    Son dönemin şirket satın almalarıyla da adından söz ettiren mecraları arasındaki Pinterest; arama motoru Jelly ve Instapaper’ı da bünyesinde bulunduruyor. En nihayetinde ise yeni bir dönüşüm ve marka algısının yaratılmasını esas almaya başladığı anlaşılan platform için heyecan dolu günler başlıyor. Pinterest’in yakın vadedeki hedefi ise daha fazla tercih edilen, dolayısıyla daha kazançlı bir marka halini almak.

    Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğiz…

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN