Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerSosyal MedyaMedia Markt Twitter kullanıcılarının maç izleme alışkanlıklarını araştırdı

    Media Markt Twitter kullanıcılarının maç izleme alışkanlıklarını araştırdı

    Ekran_Resmi_2016-06-22_12_45_28

    Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi Media Markt, Gonzo Insight işbirliğiyle son bir yıl içinde atılan 175.393 Tweet’i inceleyerek Twitter kullanıcılarının maç izleme alışkanlıklarını ortaya koydu.

    Totemler olmazsa olmazlardan

    18.881 kullanıcının %12’si maç esnasında totem için formasını giyiyor, %3’ü maçı yanındakilerle kol kola, %3’ü ise güneş gözlüğü ile izliyor. Kritik pozisyonlara kalbi dayanmayan %1’lik kesim maç esnasında çay koymaya giderken, %1’i ise kendini tuvalete kapatıyor.

    İzleyiciler maç coşkusunu en çok babalarıyla yaşıyor

    Yapılan araştırmanın sonucuna göre; 18.458 kullanıcının %38’i maç heyecanını ve coşkusunu babasıyla paylaşmayı tercih ediyor. %24’ü arkadaşlarıyla izlerken, %9’u ağabeyi, %9’u küçük kardeşi, %9’u annesi, %6’sı sevgilisi, %4’ü eşi ve %1’i ise ablasıyla maç coşkusunu yaşıyor.

    Yüzleri en çok gol sevinci güldürüyor

    1.892 kullanıcının %36’sı en çok gol kaçmasına sinirlenirken, %33’ü ise gereksiz çalıma kızıyor. 829 kullanıcının %54’ünün yüzünü en çok güldüren rakibinin kaybetmesi oluyor. %19’unu en çok gol sevinci, %19’unu ise galibiyet sevinci güldürüyor.

    34.310 Twitter kullanıcısının %48’i maç sırasında bir şeyler içiyor, %18’i direk sofra başında televizyon izlerken, %6’sı çekirdek çitlemeyi tercih ediyor.

    İzleyiciler en çok maç esnasında kanalın değiştirilmesinden şikayet ediyor

    34.310 kullanıcıdan %65’i maçı trafik yüzünden, %10’u ise iş nedeniyle maçı kaçırıyor. %20’si eşinin farklı bir programı tercih etmesi nedeniyle maçı izleyemiyor.

    Maç esnasında eşinin/annesinin kanal değiştirmesinden şikayet edenlerin sayısı ise bir hayli fazla. 55.323 Twitter kullanıcısı maç sırasında kanalın değiştirilmesinden, 1.152 kullanıcı ise televizyonun önünden geçenlerden müzdarip.

    Milli Takım için umutlar yüksek

    Avrupa Şampiyonası için ise kullanıcılar şimdiden beklentilerini paylaşıyor. 4.223 kullanıcının %32’si Milli Takım’ın yarı finale çıkacağını söylerken, %28’i ise çeyrek finali garanti olarak görüyor. %17 ise Milli Takım’ın Türkiye’yi finale taşıyacağından emin.

    Media Markt Türkiye İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım ise araştırmayı şöyle değerlendiriyor; “Media Markt olarak her zaman rakipsiz fiyatlarımız ve kaçırılmaz kampanyalarımızla müşterilerimizin yüzünü güldürmeyi amaçlıyoruz. Tüketicilerimizin formalarını giyip son teknoloji televizyonlarının başına geçtiklerinde, sevdikleriyle birlikte Euro 2016 coşkusunu kesintisiz, doyasıya yaşamalarını istiyoruz. Media Markt’ta Euro 2016’ya özel olarak dekore edilen mağazalarımıza gelen tüketicilerimizi indirimlerimiz ve 50 bine varan ürün çeşidimiz ile buluşturuyor, turnuva ruhunu adeta sahadaymışçasına hep birlikte yaşıyoruz. Milli takımımıza başarılar diliyor ve bu coşkuyu Euro 2016 süresince birlikte doyasıya yaşayabilmeyi umuyoruz.”

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN