Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Mediatrend Desktop Mediatrend Mobile
Diğer
    HaberlerOyunYeni Life Is Strange oyununun odak noktası 'insan'

    Yeni Life Is Strange oyununun odak noktası ‘insan’

    Geçtiğimiz yıllarda satışa çıkan Life Is Strange, 3 milyonun üzerinde orijinal kopya satışı yaparken, iki genç kızın hayatını anlatıyordu. Serinin devam oyunu Life Is Strange: Before the Storm da geçtiğimiz günlerde PC ve konsollar için çıkarken, yapımcı Zak Garriss’ten bazı açıklamalar geldi.

    Orijinal oyunda Maxine Caulfield karakterine odaklanılmıştı ve kendisi zamanı geriye döndürebiliyor, seçimlerini değiştirebiliyor ve oldukça bilinen bir kavram olarak kelebek etkisi yaratıyordu. Devam oyununda ise bu sefer Max’in en iyi arkadaşı Chloe’nin kontrolü ele alınıyor ve üç yıl önceye gidilerek, Rachel Amber adlı biriyle tanışılıp yeni bir maceraya başlanılıyordu.

    ‘Life is Strange bir bilim kurgu oyunu değil’

    Yine tesadüflerin, olasılık ve seçimlerin önemli rol oynayacağı Life Is Strange: Before the Storm, yapımcı Zak Garriss’e göre yine ‘insan ilişkilerine’ odaklanacak. Garriss, ilk oyunun en başarılı özelliğinin bilim kurgu değil; insanlık, kişilikler ve karakterlerin yapısı olduğunu söylüyor.

    Yapımcı firma, Before the Storm’da da yine insan ilişkilerine odaklanırken, karakterler arasında daha derin bağlar oluşturmaya çalışılmış. Örneğin Chloe ve Rachel arasında romantik bir ilişki kurulabilecek ve bu tamamen oyuncuya bağlı bir durum. Bir ‘ergen’ olarak, karakterin de kişiliği ve duygu durumu zaman içinde farklılaşacak, oyunda karşınıza çıkan diyalog seçenekleri de buna göre değişim gösterecek.

    Life Is Strange: Before the Storm, son dönemin dikkat çeken yapımlarından biri olarak daha uzun süre gündemdeki yerini koruyacağa benziyor.

    Gelişmeleri aktarmayı sürdüreceğiz…

    Haberler

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN